Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Nov.2025, 14:08

Nagrada za najbolju medijsku strategiju u regiji ove godine pripala projektu “It’s time to stop!”

Dodeljeno je 11 zlatnih nagrada i velika nagrada. Ovaj put osvojio ju je projekat “It’s time to stop!”, koji je osmislila agencija Via Media za Bingo Group.
Predsednica ovogodišnjeg osmočlanog žirija Iva Đurković istakla je da se među 63 prijavljena projekta izdvojilo mnogo izuzetno kvalitetnih kampanja, zbog čega je odabir bio posebno zahtevan. Upravo njihova sposobnost nadilaženja pukog informisanja te korišćenja komunikacije kao alata za uticaj i promene zahtevala je dubinske rasprave koje su žiriju omogućile izbor konačnih dobitnika.
»Kampanje su najbolje kada koriste stvarnu moć komunikacije. Ne samo za informisanje, nego i za inspirisanje, angažovanje i podsticanje ljudi na promenu stavova...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.