NIKOLA BARAĆ, Httpool: „U centru modula Digital ovogodišnje AcademIAA, biće  – korisnik“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Avg.2019, 12:42   (ažurirano 02.Apr.2020.)

NIKOLA BARAĆ, Httpool: „U centru modula Digital ovogodišnje AcademIAA, biće – korisnik“

_____________________________________________________________________________________

Edukativni projekat AcademIAA, koji četvrtu godinu zaredom organizuje srpski ogranak IAA, počeće 27. septembra i trajaće do 13. decembra.

Svakog petka i subote, polaznici će biti u prilici da odslušaju predavanja i učestvuju u radionicama koje će voditi naši najbolji stručnjaci u oblasti marketinških komunikacija. Šest modula vode koordinatori: Istraživanje – Predrag >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Ćirović (GfK); Biznis – Jelena Šarenac (Henkel); Kreativa – Boris Marčetić (Popular); Mediji – Dubravka Urošević (Universal Media); Digital – Nikola Barać (httpool); Inovacija – Ivan Dimitrijević (Four Dots).

Program insistira na praktičnim znanjima i sagledavanju čitave industrije, kako bi polaznici mogli da steknu uvid u posao iz različitih uglova. Pored izbora kvalitetnih predavača, posebna pažnja se posvećuje selekciji polaznika. To je razlog zbog kojeg se organizuju dva kruga selekcije (Slanje CV-a i motivacionog pisma, a onda testiranje kandidata) i izbor najviše 35 polaznika.

_____________________________________________________________________________________

Za početak, molimo vas da predstavite modul čiji ste koordinator: Koji je naziv modula, ko su predavači, koje su teme i koji su edukativni sadržaji svake od pojedinačnih tema?

– Naziv modula, a da to nije ”Modul Digital”, bio bi ”Korisnik ispred svih” ili ”Korisnik na prvom mestu”.

Ideja je da temi pristupimo iz više različitih uglova i da se u ulozi predavača nađu oni najiskusniji.

Objavili smo listu predavača, možete je pogledati na sajtu academiaa.rs/digital

Koji su glavni edukativni ciljevi modula čiji ste vi koordinator i kome je ova edukacija namenjena?

– U centru modula Digital ovogodišnje AcademIAA, biće – korisnik! Pokušaćemo da u što većoj meri pričamo o korisnicima i o sve popularnijem i prisutnijem pojmu ”korisničko iskustvo” (Customer experience). Razgovaraćemo šta to danas tačno znači.

Sa jedne strane stavićemo se u poziciju korisnika i probati da definišemo šta je to što korisnik danas očekuje od Interneta, i isto tako na koje sve načine mediji, kompanije, brendovi…pokušavaju da dođu do novih korisnika, i ono još teže od toga, kako da iste te korisnike kasnije zadrže za sebe.

Modul će biti propraćen konkretnim primerima kako globalnih, tako i lokalnih projekata.

Obrađivaćemo i ”tehničku” stranu – šta je to što se ne vidi spolja, a bez čega projekti danas ne bi mogli da budu uspešni (UX, Content, SEO, Data, itd).

I za kraj, šta danas predstavljaju društvene mreže. Pojam Community unazad u kratkom vremenskom periodu, prošao je kroz evoluciju, da li uopšte postoji kao takav danas na Internetu. Društvene mreže, da, predstavljaju javnu komunikaciju, ali se tu radi o jako intimnoj komunikaciji, pričamo o pojedincu/korisniku.

Uputite poziv svim potencijalnim polaznicima, odnosno preporučite ovogodišnju IAA Akademiju

– Ovo shvatam kao lično/intimno pitanje. Više se radi o tome da kada ste u mogućnosti da posavetujete, pomognete na bilo koji način kolegama (Svi smo mi kolege na AcademIAA, neki mlađi, a neki stariji :) ) da li ćete to uraditi ili ne. Razmena znanja i iskustva je bitna stvar u svakom poslu pa tako i u našem, naročito ako znamo da kod nas još uvek ne postoje obrazovne institucije koje podrobno obrađuju temu digitalnog oglašavanja.

Imao sam priliku da u pedhodnim godinama učestvujem u radu IAA Akademije, i iskustvo odatle je jako pozitivno. Polaznici sa kojima sam imao priliku da radim bili su mnogo više od “polaznika”. Uspeo sam kasnije, koliko sam mogao, da ispratim pojedince kroz njihove karijere. Većina njih je jako uspešna u svojim poslovima.

Tako da poziv bi bio bio, dođite da podelimo mišljenja, stavove, iskustva, pokušamo da naučimo i definišemo što više stvari/pojmova, kako bi smo bili što uspešniji i srećniji u svom poslu.

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.