
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Maj.2025, 20:21
NEM Dubrovnik 2025 otkriva agendu: Više od 1000 vodećih stručnjaka iz TV industrije će postaviti trendove i otvoriti nove mogućnosti
NEM Dubrovnik 2025 objavio je svoju agendu i još jednom potvrdio svoj status ključnog mesta susreta donosiocima odluka iz cele CEE regije. Od 9. do 12. juna Dubrovnik će ugostiti profesionalce iz više od 300 kompanija, s više od 1000 učesnika. Tokom četiri dinamična dana, događaj će biti usmeren na umrežavanje, specijalizovane teme iz TV industrije i prezentacije najnovijeg sadržaja.
Više od 70 govornika će učestvovati u panelima koji će obraditi ključna pitanja industrije >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << – od distribucije sadržaja, monetizacije i oglašavanja do prava prenosa uživo i menjanja uloga tradicionalnih i novih igrača.
Paneli i Q&A rasprave o strateškim izazovima i vođstvu
Uticajni lideri i stručnjaci će se okupiti u raspravi na visokom nivou kako bi rasvetlili najvažnije strateške izazove s kojima se suočava televizijska i streaming industrija.
Paneli, Q&A rasprave i prezentacije o promenama tržišta i regulaciji
NEM Dubrovnik 2025. ponovno će okupiti lidere industrije kako bi istražili ključne trendove, izazove i prilike koje oblikuju budućnost televizije i streaminga. Putem niza panela, keynote govora i prezentacija u fokusu će biti teme poput promena poslovnih modela, porasta troškova sadržaja, promena u oglašavanju, regulative i regionalnih partnerstava.
NEM Dubrovnik 2025. ujedno uvodi NEM Kickoff – niz uvodnih prezentacija koje će ponuditi različite perspektive o budućnosti industrije:
Ekskluzivne projekcije i prezentacije novog sadržaja
Program NEM Dubrovnik 2025. nudi ekskluzivan pristup najnovijem i najkvalitetnijem televizijskom sadržaju zahvaljujući partnerstvima s vodećim svetskim distributerima i produkcijskim kućama. Učesnici će imati jedinstvenu priliku da učestvuju u posebnim projekcijama i predstavljanjima sadržaja velikih studija uključujući The Walt Disney Company, Globo, Amazon MGM Studios, Lionsgate i Spain’s Best New Content. Ovi ekskluzivni prikazi pružaju uvid u budućnost televizijske produkcije i omogućavaju kupcima i stručnjacima da na vreme prepoznaju potencijalno uspešne projekte. Globo će predstaviti 100 years of stories, program koji slavi nasleđe i donosi pogled u budućnost. Neke od vodećih španskih kompanija doneće na NEM svoj portfolio vrhunskog sadržaja. Lionsgate predstavlja nadolazeću programsku shemu uključujući ekskluzivni prvi pogled na potpuno novog Robina Hooda. Amazon MGM Studios Distribution održaće prezentaciju svoje predstojeće programske ponude. Kompanija upravlja licenciranjem za Amazon Originals i MGM naslove uključujući kultne franšize kao što su James Bond, Rocky i Creed, uz serije kao što su The Handmaid’s Tale, Vikings i Fargo, nudeći zadivljujući katalog s više od 4000 filmova i 17.000 epizoda. Raznoliki program dodatno će obogatiti prezentacije „New Crime TV Series by Telewizja Polska (TVP)“ te „Oneplay Originals: Big Launches of 2025 and Beyond“, koju će održati Oneplay.
Networking s pogledom koji oduzima dah
Uz bogat program, NEM Dubrovnik poznat je i po izvrsnim prilikama za umrežavanje. Bilo da zaključujete poslove ili otvarate nova vrata, ovde počinju poslovni odnosi i ubrzava se poslovanje. Tokom dana učesnici će imati priliku da se povežu sa više od 100 izlagača i više od 1000 učesnika tokom, npr., nekoliko coffee timea koje organizuju OIV, SES i Istanbul Chamber of Commerce, dok su večernji sati rezervisani za društvena okupljanja i zabavu u organizaciji vodećih partnera iz industrije. Poseban program umrežavanja uključuje Happy Hour u organizaciji Paramount Global Content Distributiona, kao i ekskluzivne zabave koje priređuju Calinos Entertainment, Eutelsat Group, Pickbox i Viaplay nudeći gostima jedinstvenu priliku za povezivanje s ključnim igračima industrije.
Zvanični prevoznik eventa, Croatia Airlines, za NEM tim osiguraće ugodno putovanje do čarobnog juga Hrvatske.
Više informacija potražite na zvaničnoj stranici NEM Dubrovnik 2025.
NEM Dubrovnik je B2B event koji se održava svake godine i posvećen je razvoju TV industrije u zemljama CEE regije. Redovni gosti su predstavnici FTA i pay TV kanala, tehnološke kompanije, pružaoci usluga streaminga i telekomunikacijskih usluga te drugi operateri koji omogućuju gledanje televizijskih programa, ali isto tako i mnogi glumci, producenti, redatelji, scenaristi i drugi profesionalci iz audiovizuelne industrije.
Proteklih godina na NEM Dubrovniku su učestvovali predstavnici više od 180 velikih globalnih i lokalnih kompanija, među ostalima: Eutelsat, Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria Group, United Group, Comcast, Irdeto, NAGRA, Global Agency i Warner Bros. Discovery te AMC Networks International, BBC Studios, Paramount, Disney, NBCUniversal, Fremantle, Sony Pictures Television, Pickbox, MGM, ITV Studios Global Entertainment, Viasat World, Telekom Srbija Group, Prva Srpska Televizija, ZDF, BETA Film, HRT, Nova TV, RTL Hrvatska, RTL Hungary i mnogi drugi.
New Europe Market
New Europe Market (NEM) je grupni naziv za niz događanja koja organizuje Mediavision, hrvatska agencija za marketing i TV industriju. NEM se tradicionalno održava u Dubrovniku, dok je NEM Zagreb, posvećen televizijskim sadržajima, održan 2019. i 2022. Tokom tri dana bogatog programa u hotelu Esplanade Zagreb, događaj je fokusiran na stvaranje televizijskih i filmskih sadržaja, gde se održavaju brojne radionice i NEM Awards.
Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...