
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Jun.2025, 12:42
NEM Dubrovnik 2025., 2. dan: WBD objavio pokretanje HBO Max-a na novim područjima, vodeće kompanije predstavile novi sadržaj, panel diskusije o trendovima u oglašavanju i uticaju inflacije
Dan je započeo osvrtom na aktuelnosti u oglašavanju. U uvodu za panel TV Ads vs. TV Digital Ads Michal Stefanski, Head of Partnerships za CEE regiju u Googleu, i Maria Rua Aguete, Executive Director & Technology Fellow u Omdiji, postavili su temelje za živahnu diskusiju o promenjivoj dinamici između tradicionalnog TV oglašavanja i rastućeg digitalnog ekosistema. Panel koji je moderirala Rua Aguete okupio je predstavnike iz kompanija Rakuten TV, Nielsen, Google, Alika Media and Tech i VIDAA, svaku sa svojim pogledom na metriku, monetizaciju i ponašanje publike na sve više hibridnom tržištu.
Nakon toga usledio je Keynote Q&A pod nazivom One Size Does NOT Fit All, u kojem su Deniz Şaşmaz Oflaz i Jamie Cooke...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...