Mladi se najviše informišu putem interneta

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Mar.2014, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Mladi se najviše informišu putem interneta

ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - Najveći broj mladih kao glavni izvor informisanja koristi internet, zatim televiziju, a na poslednjem mestu su dnevne novine, sa svega osam odsto, pokazali su rezultati istraživanja "Mladi i novi mediji" >>>(Ključne reči: Ivan Grujić Edukacioni centar Leskovac; Jelena Rakić Fondacija Divac; Ipsos Stretegic Marketing; Institut za održive zajednice; ISC; Američka agencija za međunarodni razvoj; USAID; Fondacija za otvoreno društvo; Media House; društvene mreže; socijalne mreže; smart telefoni; Facebook; Twitter; istraživanje; research; televizija)
Pogledaj vesti o: Facebook

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Slovenački oglašivački festival u Portorožu poziva i stručnjake iz Srbije

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Mar.2014

ADVERTISER-SERBIA.COM / PORTOROŽ - SOF će ove godine biti održan od 26. do 28. marta u Portorožu >>>(Ključne reči: Barbara Modic predsednica Festivala i direktorka agencije Pristop Media; Kentaro Kimura; Geoffrey Hantsona; dr Christoph Engl; Claudia Navarro; Lazar Džamić; dr Ian Sutherland; Emil...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

AmCham: Dodeljene nagrade „Lider promena“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Mar.2014, 10:15

ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - Američka privredna komora dodelila je po prvi put svoje godišnje nagrade „Lider promena“ na svečanoj ceremoniji održanoj u Crowne Plaza Hotelu u Beogradu 27. februara >>>(Ključne reči: SBB; Stejsi Kennedi Phillip Morris International SEE; Jasmina Knežević...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.