McCann Stockholm, članica I&F Grupe, osvojila Kanskog srebrnog Lava u kategoriji Health and Wellnes

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Jun.2022, 11:26

McCann Stockholm, članica I&F Grupe, osvojila Kanskog srebrnog Lava u kategoriji Health and Wellnes

Kampanja Eat A Swede (u slobodnom prevodu “Pojedi Šveđanina/ku”) koju je za Švedsku federaciju za hranu (SFF) kreirala agencija McCann Stokholm (deo I&F Grupe) osvojila je sredbrnog lava u Health and Wellnes kategoriji. Kampanja je pokrenula debatu i otvorila diskusiju o održivosti i prehrani stalno rastućeg svetskog stanovništva.

Jedan od načina koji Švedska federacija za hranu preporučuje je “Svegan” (Go Swegan), program koji se bazira na prihvatanju >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << zdravog načina ishrane i održivoj praksi.

Poznati švedski glumac Aleksandar Skarsgard, koga poznajemo iz filmova “Legenda o Tarzanu”, “Velike male laži”, “Godzila protiv Konga” ili seriji “Prava krv” pojavljuje se u satiričnom filmu osmišljenom sa ciljem da podigne svest o globalnom deficitu hrane, ali i da upozna javnost sa visokim standardima održive proizvodnje hrane u Švedskoj. Humano postupanje i zakonom garantovana prava životinja, najniža upotreba antbiotika, stroga pravila o korišćenju pesticida i smanjenje industrijskog otpada od hrane na samo 3 odsto, stavljaju ovu nordijsku zemlju u sam vrh država sa održivom praksom u proizvodnji hrane. Sve ovo odražava se i na usvajanje zdravih navika i zdrav život samih Šveđana, koji su među nacijama koje imaju najmanje problema sa gojaznošću ili nekim drugim nezdravim navikama.

Iako sam film na pomalo šokantan, ali duhovit način sugeriše ishranu ljudskim mesom, doduše uzagajenim u laboratoriji, poruka je jasna – (još uvek) nismo spremni da jedemo ljudsko meso, čak ni kada je ono uzgojeno u laboratoriji. Zbog toga SFF koja okuplja preko 800 proizođača prehrambenih proizvoda i različitih vrsta pića, na sajtu Eataswede.com preporučuje i druge načine koji takođe mogu doprineti održivoj proizvodnji hrane.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Agencija McCann Stokholm, članica I&F Grupe, osvojila Grand Prix na Kanskom festivalu za kampanju „Eat a Swede“

Izvor: SrbijaDanas.com, 22.Jun.2022, 10:58

Kampanja kreirana za Švedsku federaciju za hranu (SFF) imala je velikog uticaja na javnost i pokrenula je debatu o održivosti i prehrani stalno rastućeg svetskog stanovništva..Prvi Grand Prix na Festivalu kreativnosti McCann Stokholm i I&F Grupa iz Beograda dobili su za kampanju „Eat A Swede“...

Nastavak na SrbijaDanas.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.