Louis Vuitton kupio Tiffany za više od 16 milijardi dolara

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Nov.2019, 14:55   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Louis Vuitton kupio Tiffany za više od 16 milijardi dolara

Sporazumom je vrednost 180-godišnjeg Tiffany-ja i njegovih 300 radnji širom sveta procenjena na 135 dolara po deonici, navode u LVMH-u.

Vrednost transakcije od 16,2 milijarde dolara nadmašila je prošlomesečnu ponudu LVMH-a tešku 14,5 milijardi dolara.

Iz francuske kompanije navode da su odbori obe kompanije odobrili sporazum izražavajući nadu da će preuzimanje biti dovršeno do 2020. godine, pod uslovom da budu pribavljene regulatorne dozvole i saglasnot Tiffany-jevih >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << deoničara.

U LVMH-u ističu da će kupovinom američke kompanije ojačati poziciju na tržištu vrhunskog nakita i u SAD-u.

Francuska kompanija već poseduje 75 brendova, uključujući Christian Dior, Fendi, Givenchy i proizvođača satova Tag Heuer. Uključivanjem američke kompanije u portfelj brendova znatno bi proširili uporište u SAD-u i ponudu nakita.

U Tiffany-ju pak ističu da će im dogovor obezbediti dugoročnu održivost. Američka kompanija pokušava da izmeni svoj brend kako bi bio privlačniji mlađim potrošačima, a finansijski moćan LVMH garantuje im više novca za širenje poslovanja.

Sporazum LVMH-a i Tiffany-ja vremenski se poklopio s težnjama proizvođača luksuzne robe da se prilagode promenjenim navikama kupaca koji sve više kupuju putem interneta. Probleme im zadaje i njihova sklonost kupovine rabljenih luksuznih proizvoda.

Proizvođači luksuzne robe strahuju i od privrednog usporavanja u Kini, ključnom tržištu, i paralelnog pada broja poseta stranih turista SAD-u.

Izvršni direktor Tiffany-ja Alessandro Boglio pokušava da privuče mlađe potrošače modernijim nakitom. Početkom godine lansirali su kolekciju nakita za muškarce, pojačali su marketing prema novim potrošačkim grupama, uključujući istospolne parove, te krenuli u obnovu glavne trgovine na Menhetnu.

Uprkos tome, prodaja u SAD-u i dalje stagnira jer zbog usporavanja privrede kineski turisti u inostranstvu manje troše. Ujedno su Tiffany-jevi proizvodi zbog jačeg dolara poskupeli za potrošače van SAD-a.

Izvor: index.hr

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.