Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Mar.2021, 12:07

Lego napravio kviz kojim podstiče online empatiju kod dece

Lego napravio kviz kojim podstiče online empatiju kod dece

Proizvođač kockica Lego i think-tank Institut DQ napravili su kviz kojim žele da razviju empatiju dece prilikom korišćenja interneta
Moraju da odgovore na nekoliko pitanja, a na osnovu datih odgovora će saznati u koju vrstu „online heroja“ spadaju. Saznaće da li su Sir Hug-A-Lot heroj koji predstavlja empatiju, Butterclops koji predstavlja samosvesnost, AeroVision koji je svestan mišljenja drugih ljudi i Highfive heroj koji predstavlja ljubazno ponašanje na internetu.
Kathrine Kirk Muff iz kompanije Lego je poručila da su se odlučili na ovakav pristup jer je igra najbolji način za učenje, a u ovom slučaju se to odnosi na učenje o digitalnoj empatiji.
Kviz „Postani online heroj (Become an...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.