Lego napravio kviz kojim podstiče online empatiju kod dece

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Mar.2021, 12:07

Lego napravio kviz kojim podstiče online empatiju kod dece

Proizvođač kockica Lego i think-tank Institut DQ napravili su kviz kojim žele da razviju empatiju dece prilikom korišćenja interneta

Moraju da odgovore na nekoliko pitanja, a na osnovu datih odgovora će saznati u koju vrstu „online heroja“ spadaju. Saznaće da li su Sir Hug-A-Lot heroj koji predstavlja empatiju, Butterclops koji predstavlja samosvesnost, AeroVision koji je svestan mišljenja drugih ljudi i Highfive heroj koji predstavlja ljubazno ponašanje na internetu. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<

Kathrine Kirk Muff iz kompanije Lego je poručila da su se odlučili na ovakav pristup jer je igra najbolji način za učenje, a u ovom slučaju se to odnosi na učenje o digitalnoj empatiji.

Kviz „Postani online heroj (Become an Online Hero)“ je razvijen povodom Dana sigurnog interneta kojim se promoviše odgovorno, kritičko i kreativno korišćenje tehnologije, posebno među decom i mladima.

I pre pandemije korona virusa roditelji su bili zabrinuti zbog toga što deca dugo u toku dana koriste internet. S pandemijom je ovaj problem postao i izraženiji jer pohađaju online nastavu.

Istraživanje u Sjedinjenim Američkim Državama je pokazalo da skoro polovina dece provodi više od šest sati dnevno ispred ekrana, a što je 500 posto više vremena nego pre lockdown-a.

Većina provodi vreme posećujući YouTube, Netflix i TikTok.

Internet ima svoje koristi, ali i nedostatke. Među njima je i onaj da je skoro dve trećine dece od osam do 12 godina bilo izloženo nekom obliku cyber rizika, među kojima je cyber nasilje, podaci su Instituta DQ.

Na ovaj problem je ukazano u izveštaju britanske vlade. Koliki je ovaj problem ukazuje podatak da su američke tehnološke kompanije prijavile Nacionalnom centru za nestalu i zloupotrebljenu decu 69 miliona fotografija i videozapisa povezanih sa seksualnim iskorišćavanjem i zlostavljanjem dece.

Zabrinutost je utoliko veća jer se povećava broj fotografija na kojima je vidljivo da su deca seksualno zlostavljana.

Zato je jako važno da su roditelji edukovani kako da se pobrinu da njihova deca odgovorno koriste internet. Iz Svetskog ekonomskog foruma (WEF) su poručili da upravo fokus treba da bude na edukaciji.

Izvor: klix.ba

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.