Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Okt.2019, 10:46

Lažni pratioci, kupljeni lajkovi i zvezde bez kredibiliteta: Puca li „balon influensera“?

Lažni pratioci, kupljeni lajkovi i zvezde bez kredibiliteta: Puca li „balon influensera“?

Prema predviđanjima agencije za influencer marketing Mediakix, tokom ove godine oglašivači će potrošiti između 4,1 i 8,2 milijarde dolara na influensere, što je veliki porast u odnosu na 2015 kada je ta cifra iznosila oko 500 miliona dolara, ali ipak je reč o malom udelu na ukupnom tržištu oglašavanja. Takođe, konstantno rastu i svote koje se troše na objave, pa dok influenser s 10-ak hiljada pratioca na Instagramu po objavi može da dobije 200 dolara, celebrity s milionima pratioca mogu da zarade i više od pola miliona dolara samo za jednu fotografiju.
Uprkos rastu potrošnje i sve većem broju influensera, deo kompanija prestao je da koristi usluge internet zvezda, a neki stručnjaci predviđaju kako...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.