Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Okt.2019, 21:32 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Netflix: Treći kvartal bolji od očekivanog
Prihodi kompanije u spomenutom razdoblju su rasli za 31% na godišnjem nivou te dosegli 5,24 milijarde američkih dolara. Neto zarada je iznosila 665 miliona dolara u odnosu na prošlogodišnjih 403 miliona dolara. Broj pretplatnika premašio je brojku od 158 miliona, čemu najviše doprinose međunarodna tržišta, dok domaće američko tržište beleži rezultate koji su nešto slabiji od predviđenih.
Umesto ostvarivanja optimističkih predviđanja o rastu od 800.000 pretplatnika, američko >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << tržište je zabeležilo rast od 500.000 pretplatnika. Međunarodna tržišta beleže rast od 6,3 miliona pretplatnika (malo iznad očekivanja od 6,2 miliona pretplatnika). Netflix se sa smanjenjem rasta broja pretplatnika na američkom tržištu suočava od početka godine, ponajviše zbog uvedenih poskupljenja usluga.
Prema prognozama Netflix bi ove godine trebao da zabeleži trend rasta broja pretplatnika od 26,7 miliona, u odnosu na prošlogodišnjih 28,6 miliona. Tu valja uračunati i uticaj konkurencije na sve segmentiranijem tržištu koji svakih nekoliko meseci dobija novi servis (na primer Disney, Apple TV Plus, HBO Max i NBC Universal Peacock).
Izvor: SEEbiz
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Lažni pratioci, kupljeni lajkovi i zvezde bez kredibiliteta: Puca li „balon influensera“?
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Okt.2019, 10:46
Prema predviđanjima agencije za influencer marketing Mediakix, tokom ove godine oglašivači će potrošiti između 4,1 i 8,2 milijarde dolara na influensere, što je veliki porast u odnosu na 2015 kada je ta cifra iznosila oko 500 miliona dolara, ali ipak je reč o malom udelu na ukupnom tržištu...