Lazar Džamić: Potrošači su razmaženi pa ih se pokušava šokirati

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Mar.2012, 20:36   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Lazar Džamić: Potrošači su razmaženi pa ih se pokušava šokirati

ADVERTISER-SERBIA.COM /  Lazar Džamić, kreator digitalnih marketinških strategija, u intervjuu za portal poslovni.hr o današnjim potrošačima i izazovima modernog marketinga...  (KLJUČNE REČI: digitalni marketing; internet; brendovi; brands; weba; email; društveni mediji; mobilne platforme; telefoni; mobilna telefonija; in-game; Pinterest; Tumblr; advertising; advbertajzing; reklamiranje; oglašavanje; radio ; TV; televizija; štampani mediji)>>>

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

H&M tim već stigao u Beograd

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Mar.2012

ADVERTISER-SERBIA.COM / Beograd - Švedska kompanija za prodaju odeće H&M već duže vreme razmišlja o otvaranju radnji u Srbiji i proučava domaće tržište..(KLJUČNE REČI: trgovinski lanci; distribucija; kompanije; trgovina; prodavnica garderobe; prodavnice; robna marka; marke; brendovi;...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.