Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Apr.2021, 10:40

LJUBICA VUKČEVIĆ, DIRECT MEDIA United Solutions: „Direct NEURO nam pruža priliku da razumemo potrošača na jedan sasvim novi i mnogo precizniji način“

LJUBICA VUKČEVIĆ, DIRECT MEDIA United Solutions: „Direct NEURO nam pruža priliku da razumemo potrošača na jedan sasvim novi i mnogo precizniji način“

Nedavno je vodeći medijski sistem u Jugoistočnoj Evropi – DIRECT MEDIA United Solutions, uveo još jednu veoma značajnu uslugu za svoje aktuelne i potencijalne klijente, a reč je o Direct NEURO, odnosno, istraživanju potrošača baziranom na naučnim i tehnološkim dostignućima neuromarketinga i drugih disciplina neuronauke. Na ovu temu razgovarali smo sa Ljubicom Vukčević, Head of Data Analytics & Insights u DIRECT MEDIA United Solutions…Razgovor vodio Nenad Danilović.
Draga Ljubice, zadovoljstvo mi je što imamo priliku da porazgovaramo na temu neuromarketinga u Srbiji i regionu, što je veoma značajno za svet marketinga, advertajzinga i prodaje. Konkretan povod za ovaj razgovor je veoma značajno proširenje palete...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.