Kompanija Unilever sa svojih kozmetičkih proizvoda briše reč „normalno“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Mar.2021, 15:22

Kompanija Unilever sa svojih kozmetičkih proizvoda briše reč „normalno“

Kompanija Unilever koja je vlasnik brendova kao što su Dove i Rexona objavila je da više neće koristiti reč „normalno“ na ambalaži bilo kojeg od svojih proizvoda za kupku i ulepšavanje u pokušaju da bude inkluzivnija

Kompanija takođe neće vršiti nikakvo retuširanje tela i boje kože modela na fotografijama i video snimcima koje koristi u oglašavanju.

Ovakva odluka kompanije je posledica rezultata ankete koju su sproveli na globalnom nivou, a koja je uključivala >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << 10.000 ispitanika. U ovoj anketi je 50% ispitanih reklo da se osećaju isključeno kada se reč „normalno“ koristi za opis kože ili kose, a 70% anketiranih reklo je da je reč „normalno“ u oglašavanju imala negativan uticaj na kupovinu.

Reč će biti zamenjena specifičnijim terminima, poput „seda kosa“ za šampone ili „dodatna hidratacija“ za neke kreme za kožu.

Ova promena u pristupu brendiranja kompanije Unilever biće završena do marta 2022. godine, a uključiće više od 100 Unilever-ovih brendova koji će ukloniti reč „normalno“ kao pojam koji opisuje tip kože ili teksturu kose, prenosi Insider.

Znamo da samo uklanjanje reči neće rešiti problem, ali verujemo da je to važan korak ka sveobuhvatnijoj definiciji lepote„, rekla je za Reuters Sunny Jain, predsednica Unileverovog odeljenja za lepotu i ličnu negu.

Izvor: klix.ba

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Reč 'normalno' nestaje s pakovanja kozmetičkih proizvoda

Izvor: Beta, 10.Mar.2021, 08:58

Multinacionalna kompanija koja proizvodi robu široke potrošnje "Unilever" najavila je da više neće koristiti reč "normalno" za reklamiranje i na pakovanju svojih proizvoda za lepotu i ličnu negu i, kao deo svoje "politike inkluzivnosti", zabraniće prekomerno naknadno doterivanje fotografija...

Nastavak na Beta...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.