
Izvor: Beta, 10.Mar.2021, 08:58
Reč 'normalno' nestaje s pakovanja kozmetičkih proizvoda
Multinacionalna kompanija koja proizvodi robu široke potrošnje "Unilever" najavila je da više neće koristiti reč "normalno" za reklamiranje i na pakovanju svojih proizvoda za lepotu i ličnu negu i, kao deo svoje "politike inkluzivnosti", zabraniće prekomerno naknadno doterivanje fotografija modela.Ta kompanija, vlasnica marki "Dove" i "Simple", i preparata za negu kose "TreSemme" i TIGI, rekla je da će reč "normalno" biti uklonjena s pakovanja najmanje 200 proizvoda u roku od godinu dana.Takođe je najavila da će povećati broj reklama s fotografijama ljudi iz raznorodnih društvenih grupa i da neće "digitalno menjati oblik tela, veličinu, proporcije ili boju kože osobe u reklamama svojih proizvoda".Mnogi proizvodi za negu kože i kose koriste fraze "za normalnu kožu" ili "za normalnu kosu", a "Unilever" kaže da njegovo svetsko istraživanje ukazuje da upotreba reči "normalno" kao opis "čini da se većina ljudi oseća isključeno".Sani Džain koja vodi "Unileverovu" diviziju za lepotu i ličnu negu, rekla je da kompanija želi da se uhvati u koštac sa "štetnim normama i stereotipima" i da oblikuje "daleko inkluzivniju definiciju lepote"."Znamo da uklanjanjem reči 'normalno' s naših proizvoda i ambalaže problem neće biti rešen sam od ssebe, ali to je važan korak napred", rekla je ona.Ta kompanija je prošle godine u Indiji naziv svoje ...
Reč „normalno“ nestaje s pakovanja kozmetičkih proizvoda
Izvor: N1 televizija, 10.Mar.2021
Multinacionalna kompanija koja proizvodi robu široke potrošnje "Unilever" najavila je da više neće koristiti reč "normalno" za reklamiranje i na pakovanju svojih proizvoda za lepotu i ličnu negu i, kao deo svoje "politike inkluzivnosti", zabraniće prekomerno naknadno doterivanje fotografija...