Kampanje sa svrhom Warm Up Wash Up 2025 – Living with Greenwashing

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Mar.2025, 10:46

Kampanje sa svrhom Warm Up Wash Up 2025 – Living with Greenwashing

Događaj je imao za cilj da razotkrije kako izgleda poigravanje sa društveno odgovornom komunikacijom u oblasti „zelenog marketinga“ – GREENWASHING-om, i ponudi rešenja za transformaciju.
Povodom ove radionice, Tijana Adamov Ignjatović, osnivač NVO Žute Patalone i Festivala i platforme KAMPANJE SA SVRHOM je istakla: „Društveno odgovorne inicijative zahtevaju drugačiji pristup, i kad je u pitanju komunikacija ali i suštinska transformacija. Zato je jako važno da imamo i kvalitativne i kvantitativne okvire u kojima možemo da postaknemo kompanije da čineći dobro za okruženje, čine dobro i za pojedinca i za sopstveni biznis. Ta pozitivna spirala vodi nas ne samo tome da opstajemo, već da svi...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.