
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Jun.2025, 07:28
Kampanja „Ispravite se“ jedina je regionalna kampanja u finalu najvažnijeg globalnog festivala kreativnosti
Kampanja Croatia Poliklinike “Ispravite se”, plasirala se među finaliste ovogodišnjeg izdanja najvažnijeg globalnog festivala kreativnosti – Cannes Lions. Kampanja je ostvarila zapažen uspeh osiguravši mesto u finalu čak dve kategorije: Outdoor/Interactive Experiences i Health&Wellness/Interactive Digital Citylights, pri čemu je jedina regionalna kampanja koja je osigurala svoje mesto u finalu ove godine.
Ovogodišnje izdanje festivala Cannes Lions održalo se od 16. do 20. juna 2025. u francuskom Kanu, a konkurencija je bila izuzetno jaka s gotovo 27 hiljada prijavljenih radova iz celog sveta. Ovaj rezultat potvrđuje relevantnost i inovativnost kampanje koja je kroz tehnološka rešenja i edukaciju...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...