Kampanja „Ispravite se“ jedina je regionalna kampanja u finalu najvažnijeg globalnog festivala kreativnosti

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Jun.2025, 07:28

Kampanja „Ispravite se“ jedina je regionalna kampanja u finalu najvažnijeg globalnog festivala kreativnosti

Kampanja Croatia Poliklinike “Ispravite se”, plasirala se među finaliste ovogodišnjeg izdanja najvažnijeg globalnog festivala kreativnosti – Cannes Lions. Kampanja je ostvarila zapažen uspeh osiguravši mesto u finalu čak dve kategorije: Outdoor/Interactive Experiences i Health&Wellness/Interactive Digital Citylights, pri čemu je jedina regionalna kampanja koja je osigurala svoje mesto u finalu ove godine.
Ovogodišnje izdanje festivala Cannes Lions održalo se od 16. do 20. juna 2025. u francuskom Kanu, a konkurencija je bila izuzetno jaka s gotovo 27 hiljada prijavljenih radova iz celog sveta. Ovaj rezultat potvrđuje relevantnost i inovativnost kampanje koja je kroz tehnološka rešenja i edukaciju...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.