Kako brendovi mogu zakoračiti u nikad primamljiviji glamurozni svet luksuza – saznajte na Danima komunikacija

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Feb.2023, 14:00

Kako brendovi mogu zakoračiti u nikad primamljiviji glamurozni svet luksuza – saznajte na Danima komunikacija

U svetu velikih kulturoloških promena koji je pod stalnom lupom kritičkog oka javnosti i u kojem je sve teže ostati relevantan – na Dane komunikacija, koji se od 20. do 23. aprila 2023. godine održavaju u rovinjskom hotelu Lone, dolazi Munise Can, koja je mnogim brendovima pomogla da zacrtaju put do sigurnog uspeha.

Neću lagati: volim slatki, zamamni ukus pobede. Pobediti znači očarati, oduševiti ili – isprovocirati, jednom je prilikom >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << poručila ova potpredsednica strategije Highsnobietyja za celu Evropu, a ranije strateška direktorica VICE-a za Zapadnu Evropu, koja besprekorne rezultate u kreativnoj industriji ostvaruje usmjeravajući se primarno na preplitanje kulture, tehnologije i komunikacija.

Kada je reč o poslovnoj strategiji, tvrdi da je ključ uspeha ne usmeriti se na ego – brenda ili vlastiti – nego na transformativnu moć kolektiva: „Uvek morate svet promatrati iz jedinstvene perspektive koju ljudi ne mogu pronaći drugde.“ Motiv je to koji se može primeniti i na filozofiju Highsnobrietyja – globalnog multimedijalnog brenda usmerenog na inovativnost u modi, dizajnu, muzici i drugim umetnostima koje oblikuju svet.

Otkako je 2005. lansiran, Highsnobiety kao globalni modni i lifestyle medij s berlinskim sedištem predvodi kulturu večne mladosti. Od popularizacije street stylea do njegove infiltracije u nikad primamljiviji svet glamura visoke mode, nastavljaju da ruše tradicionalne okvire kada je reč o nosivoj umetnosti. Upravo će zato na Danima komunikacija Munise otkriti uvide njihove bele knjige simboličnog naziva The New Luxury 3.0 o tome kako se razvija percepcija luksuza – i šta brendovi trebaju da učine kako bi zadržali svoje mesto za stolom u sve većoj tržišnoj kakofoniji.

Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i potrazi za nesvakidašnjim odgovorima, Dani komunikacija, festival tržišnoga komuniciranja i kreativnosti koji okuplja nekoliko hiljada učesnika, svake godine pružaju neponovljiva iskustva i okupljaju najzanimljiviju zajednicu tržišnih komunikacija. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se učesnicima festivala pridružiti video linkom; kao i jevanđeliste, vizionara i rock-zvezde tehnološkoga sveta Jamesa Whittakera, te Munise Can, uslediće najave brojnih drugih zanimljivih učesnika.

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu hrvatskih i svetskih tržišnih lidera informacije o učestvovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.