Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Dec.2025, 14:07

[KREATIVCI & KREATIVNOST 2025/26] NENAD IVIĆ, Evoke Marketing Agency: „I dalje je advertajzing industrija ta koja nudi najveću širinu za razvoj i kreaciju“

Ocenite i dajte viđenje rada svoje agencije u pogledu kreativnog doprinosa u 2025. Godini
– Kreativnost je možda postala sinonim za velike ideje, kampanje o kojima svi pričaju, projekte koji osvajaju nagrade, ali ona nije samo to. Ponosan sam na činjenicu da smo ove godine uspeli da pronađemo kreativne načine da našim klijentima donesemo poslovne rezultate, a to je ono što nam je u agenciji uvek na prvom mestu. Osim toga, imali smo priliku i da se kreativno izrazimo kroz određene projekte, što je značajno jer kad spojimo to i rezultate, to je onda win-win-win.
Dajte ocenu rezultata rada nacionalne ali i regionalne advertajzing scene u 2025. godini…Izdvojite najbolje nacionalne i regionalne kampanje,...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.