Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Dec.2025, 14:18

[KREATIVCI & KREATIVNOST 2025/26] VLADIMIR ĆOSIĆ, Represent Communications: „U ovakvim okolnostima, doslovno ŠTA GOD da se radi na polju kreativnosti i inovacija je podvig“

Ocenite i dajte viđenje rada svoje agencije u pogledu kreativnog doprinosa u 2025. godini
– 2025. godina u čitavom svetu, a pogotovo u našoj maloj kasabi nije bila preterano plodonosna što se kreativnosti tiče. Iako je pokrenut nemali broj pristojnih inicijativa, napravljeno je malo evolutivnih pomaka. Moram biti objektivan – i moja agencija se uklopila u sveopštu sliku i tokom ove godine je izašla sa svega nekoliko zanimljivih kreativnih kampanja kao što su “Ko ti jede džigericu?” i nekoliko važnih istraživanja na polju AI kreativnosti, ali nije iznedrila kampanje koje menjaju svet.
Dajte ocenu rezultata rada nacionalne ali i regionalne advertajzing scene u 2025. godini…Izdvojite najbolje nacionalne...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.