Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Dec.2025, 14:18
[KREATIVCI & KREATIVNOST 2025/26] VLADIMIR ĆOSIĆ, Represent Communications: „U ovakvim okolnostima, doslovno ŠTA GOD da se radi na polju kreativnosti i inovacija je podvig“
Ocenite i dajte viđenje rada svoje agencije u pogledu kreativnog doprinosa u 2025. godini
– 2025. godina u čitavom svetu, a pogotovo u našoj maloj kasabi nije bila preterano plodonosna što se kreativnosti tiče. Iako je pokrenut nemali broj pristojnih inicijativa, napravljeno je malo evolutivnih pomaka. Moram biti objektivan – i moja agencija se uklopila u sveopštu sliku i tokom ove godine je izašla sa svega nekoliko zanimljivih kreativnih kampanja kao što su “Ko ti jede džigericu?” i nekoliko važnih istraživanja na polju AI kreativnosti, ali nije iznedrila kampanje koje menjaju svet.
Dajte ocenu rezultata rada nacionalne ali i regionalne advertajzing scene u 2025. godini…Izdvojite najbolje nacionalne...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...











