Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Dec.2025, 14:45

[KREATIVCI & KREATIVNOST 2025/26] MILOŠ JOVANOVIĆ, Leo Burnett Beograd: „Vreme je da razbijemo algoritam, izađemo iz Matriksa i dodirnemo travu“

Ocenite i dajte viđenje rada svoje agencije u pogledu kreativnog doprinosa u 2025. godini
– Nastavlja se tradicija uspeha Leo Burnett-a, što se najbolje ogleda u sjajnim priznanjima koja su kampanje i kolege osvojile ove godine na mnogim lokalnim i regionalnim festivalima. Posebno bih čestitao kolegama iza kampanje “Mreža najvažnijih influensera” na apsolutno zasluženoj zlatnoj grand prix nagradi na ovogodišnjem izdanju “Kampanje sa svrhom”. A i lovorike za agenciju godine na “Kaktus” festivalu lepo zaokružuju sav ovogodišnji kreativni rad.
Dajte ocenu rezultata rada nacionalne ali i regionalne advertajzing scene u 2025. godini…Izdvojite najbolje nacionalne i regionalne kampanje, uz obrazloženje...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.