Italija: Carrefour pokreće održivu privatnu marku

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Nov.2017, 12:58   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Italija: Carrefour pokreće održivu privatnu marku

Carrefour Italija lansirao je Filiera Qualità, liniju koji se sastoji od proizvoda koje trgovac dobavlja od proizvođača koji posluju prema načelima održivosti

Ta načela uključuju zaštitu životinja koje su na listi ugroženih vrsta, prehranu bez antibiotika, pažnju o dobrobiti životinja, zaštitu biološke raznolikosti i kvalitet radnog okruženja.

Osim toga, Carrefour je predstavio i internet-platformu u Francuskoj pod nazivom „Merci Voisin!“ (Hvala ti komšija!), koja korisnicima omogućuje da im online narudžbine na kućnu adresu, uz malu naknadu, dostave drugi kupci.

Izvor: InStore

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.