Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Okt.2019, 21:04

Istorija razvoja OOH oglašavanja u Srbiji #11: OOH u maloprodaji

Istorija razvoja OOH oglašavanja u Srbiji #11: OOH u maloprodaji

Kada su se pojavili novi maloprodajni lanci, konkurenti poznatom C Marketu i Pekabeti, OOH u Srbiji je otvorio jedno novo poglavlje, oglašavanje unutar zatvorenih sistema.
Super Vero (današnji Veropoulos i Jumbo) je otvorio prvi market u Srbiji, na Novom Beogradu 2002. godine.
Tih godina smo došli na ideju da bismo mogli da uđemo u novi segment poslovanja “oglašavanja u zatvorenim sistemima”. Pored javnih površina na kojima smo bili prisutni, ovog puta smo ušli u prostor hipermarketa Veropoulos koji je bio prvi zatvoreni sistem sa kojim smo sklopili takvu saradnju. Saradnja je predviđala postavljanje citylight medija na banderama parkinga njihovog maloprodajnog objekta.
...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.