Istorija razvoja OOH oglašavanja u Srbiji #11: OOH u maloprodaji

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Okt.2019, 21:04   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Istorija razvoja OOH oglašavanja u Srbiji #11: OOH u maloprodaji

Kada su se pojavili novi maloprodajni lanci, konkurenti poznatom C Marketu i Pekabeti, OOH u Srbiji je otvorio jedno novo poglavlje, oglašavanje unutar zatvorenih sistema.

Super Vero (današnji Veropoulos i Jumbo) je otvorio prvi market u Srbiji, na Novom Beogradu 2002. godine.

Tih godina smo došli na ideju da bismo mogli da uđemo u novi segment poslovanja “oglašavanja u zatvorenim sistemima”. Pored javnih površina na kojima smo bili prisutni, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << ovog puta smo ušli u prostor hipermarketa Veropoulos koji je bio prvi zatvoreni sistem sa kojim smo sklopili takvu saradnju. Saradnja je predviđala postavljanje citylight medija na banderama parkinga njihovog maloprodajnog objekta.

Bojana Novaković, direktorka prodaje AQ

Citylight mediji na banderama na parkingu ispred maloprodajnog objekta.

Napomena: U kontekstu ekonomskih dešavanja, u okviru Helenic plana, grčka i jugoslovenska vlada su sklopile dogovor da se u Republiku Srbiju investira 250 miliona evra. U to vreme, i sama Alma Quattro je bila joint venture kompanija grčke kompanije Alma Media Group i srpske kompanije Euro Quattro.

Sledeći takav dogovor je bio sa Maxi objektima, koji su tada bili u vlasništvu Delta Holdinga. Sa Delta Holdingom smo imali odličnu saradnju obzirom da su oni u to vreme kao grupacija imali širok portfolio kompanija u svom sastavu, a koje su bili naši klijenti oglašivači. Pored toga zastupali su i i brendove poput Fiat-a, Nike-a i Beiersdorf-a (Nivea) koji tada nisu bili direktno prisutni na tržištu.

Bojana Novaković, direktorka prodaje AQ

Jedan od prvih Maxi objekata otvorenih 2002. godine.

Zanimljivost: Prvi Maxi objekti su bili montažni objekti pozicionirani u različitim delovima Beograda i gradovima po Srbiji. Prvi vizuelni identitet Maxi objekata je uključivao plavu i žutu boju, boje veoma slične zaštitnim bojama (tada još uvek aktvnog) C marketa. Primetićete i domen web sajta co.yu, države koja sada više ne postoji.

Sa njima smo sklopili ugovor o saradnji koji je podrazumevao postavljanje medija u okviru prodajne mreže Maxi objekata i to ne samo u Beogradu, nego širom Srbije. Imali smo tu slobodu i mogućnost da izaberemo najatraktivnije prodajne objekte na čijem zemljištu smo postavljali medije koji su pored upućenosti ka prodajnom Maxi objektu, dobro komunicirali i sa magistralnim putevima i glavnim ulicama u tim gradovima. Na ovaj način smo uvećali potencijal u gradovima u unutrašnjosti i dobili veći broj kvalitetnih pozicija panoa obzirom da su Maxi objekti zastupljeni na centralnim lokacijama u mestima i gradovima po unutrašnjosti.

Bojana Novaković, direktorka prodaje AQ

Ceo članak možete pročitati na sajtu ALMAQUATTRO25

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.