Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Nov.2013, 09:19 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Inovativni digitalni bilbord British Airways-a
ADVERTISER-SERBIA.COM / Bilbord koristi posebnu tehnologiju za praćenje aviona i svaki put kada sistem detektuje prelet nekog od aviona British Airways-a na displeju se pojavljuje dečak koji pokazuje direktno ka avionu na nebu >>>(Ključne reči: spoljno oglašavanje; out of home; reklamiranje; advertising; advertajzing; marketing; reklame; reklama; bilbordi; OOH; outdoor)
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
15. SEMPL: „Povedi ili odustani“
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Nov.2013
ADVERTISER-SERBIA.COM / „Povedi ili odustani“ je „bondovska“ ideja vodilja jubilarnog Seminara medijskih trendova (SEMPL) koji će se održati 28. i 29. novembra 2013, u Portorožu >>>(Ključne reči: direktorka Media Poola Valerija Prevolšek; direktora i odgovorni urednik Marketing magazin...