Inovativni digitalni bilbord British Airways-a

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Nov.2013, 09:19   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Inovativni digitalni bilbord British Airways-a

ADVERTISER-SERBIA.COM / Bilbord koristi posebnu tehnologiju za praćenje aviona i svaki put kada sistem detektuje prelet nekog od aviona British Airways-a na displeju se pojavljuje dečak koji pokazuje direktno ka avionu na nebu >>>(Ključne reči: spoljno oglašavanje; out of home; reklamiranje; advertising; advertajzing; marketing; reklame; reklama; bilbordi; OOH; outdoor)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

15. SEMPL: „Povedi ili odustani“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Nov.2013

ADVERTISER-SERBIA.COM / „Povedi ili odustani“ je „bondovska“ ideja vodilja jubilarnog Seminara medijskih trendova (SEMPL) koji će se održati 28. i 29. novembra 2013, u Portorožu >>>(Ključne reči: direktorka Media Poola Valerija Prevolšek; direktora i odgovorni urednik Marketing magazin...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.