Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Nov.2013, 11:03 (ažurirano 02.Apr.2020.)
15. SEMPL: „Povedi ili odustani“
ADVERTISER-SERBIA.COM / „Povedi ili odustani“ je „bondovska“ ideja vodilja jubilarnog Seminara medijskih trendova (SEMPL) koji će se održati 28. i 29. novembra 2013, u Portorožu >>>(Ključne reči: direktorka Media Poola Valerija Prevolšek; direktora i odgovorni urednik Marketing magazin Marjan Novak; Lead or let die; mediji; komunikacija; komunikacije; marketing; mediji; advertajzing; advertising; oglašavanje; reklamiranje)
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
SEMPL: Odabrane najbolje medijske strategije u regionu
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Nov.2013
ADVERTISER-SERBIA.COM / LJUBLJANA - Devetočlani međunarodni žiri takmičenja Sempler, odabrao je 23 najbolje medijske strategije od ukupno 75 prijavljenih radova iz čitavog regiona >>>(Ključne reči: direktorica Media Pool Valerija Prevolšek; regionalna izvršna direktorka medijske agencije Universal...