![[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI] OVATION: „Libresse – Pitanja koja samo žene čuju“](https://static.vesti.rs/slike-4/ISTAKNUTI-KOMUNIKACIJSKI-PROJEKTI-OVATION-Libresse-Pitanja-koja-samo-zene-cuju.jpg)
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Maj.2025, 13:03
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI] OVATION: „Libresse – Pitanja koja samo žene čuju“
IDEJA I NJENI EFEKTI.
Kome se kampanja obraća?
Premda brend namenjen ženama, Libresse je ponovo iskoračio iz svog osnovnog prostora – obratio se široj javnosti, jer je tema koja se tretira od društvenog značaja. Tema je ženska i žene jesu primarna, ključna, i u prodajnom smislu, jedina ciljna grupa. Međutim, tim agencije Ovation zna da ovaj brend razmišlja šire od toga.
Insajt i kako se do njega došlo
Pritisak na žene je specifične prirode – društveni faktori često idu preko prirodnih razlika između žena i muškaraca, a po pravilu na štetu žena. Ovation je rešio da se uhvati u koštac sa njima.
Sa stvarima koje se očekuju samo od žena, o...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...