Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Avg.2025, 08:03

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI] MCCANN SARAJEVO: „Pandora filmski set“

IDEJA I NJENI EFEKTI.
Ideja i realizacija: Zlatna uloga sponzora jubilarnog 30. Sarajevo Film Festivala, koju je Pandora ponosno ponela, za ovaj brend doneo je i novi izazov – Kako se upečatljivo predstaviti festivalskoj publici ali i svim posetiocima Sarajeva, jer SFF je mnogo više od festivala filma!
Agencijski predlog zasniva se na postavkama kreativnog koncepta kojim je Pandora predstavila svoju novu, globalno aktuelnu kampanju “Be love”, kojom je poslala poruku kako je ljubav više od osećanja: ona se čini, živi, utelovljuje i prihvata.
Tim agencije je krenuo od toga šta je to ljubav za Pandoru i kako mogu da pomognu ovom brendu da pozove sve da: budu ljubav, dele i iskažu...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.