[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] ŽIŠKA: „Ostalo je istorija“ za UniCredit Bank

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Feb.2025, 16:06

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] ŽIŠKA: „Ostalo je istorija“ za UniCredit Bank

UniCredit Banka je poverila lansiranje virtuelne kartice agenciji Žiška. Sa ciljem da se angažuju mladi korisnici, osmišljen je kreativni koncept za integrisanu kampanju koja nas vraća daleko u istoriju. Čak do pećinskog čoveka!

IDEJA I NJENI EFEKTI. Virtuelna kartica je platna kartica u telefonu. Omogućava ti da se rešiš plastike, da ne nosiš novčanik i samo prisloniš na aparat i platiš. I svaki put kada to uradiš, osećaš se pomalo kao da si čovek >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << iz budućnosti. Posebno kada se setiš da se pre samo desetak godina stvarao red iza kase jer neko potpisuje račun nakon plaćanja kartice. A da pre tridesetak nismo ni imali kartice, već smo vukljali svi novčanik, sa parama, vizit kartama i brojevima fiksnog telefona na papirićima, jer ne samo da nismo imali platne kartice, već ni mobilne telefone. Kad već kreneš avenijom sećanja, shvatiš i da nemaš pojma kako se popunjava menica, a neko je plaćao time; a dalje niz istoriju se plaćalo dukatima, solju, školjkama i raznim drangulijama.

Rešavajući zadatak, ekipa iz Žiške je shvatila da je priča o razvoju sredstava plaćanja suštinski priča o samom progresu čovečanstva. Zato se i kampanja bavi istorijom i kroz šarenolike likove iz raznih epoha, privlači pažnju i objasni benefite novog bankarskog proizvoda.

TVC spot je posvećen Pokretačima, junacima univerzuma UniCredit banke. Pokretač nije pronalazač, već prva, vrlo bitna osoba koja neki izum isproba. Oni daju vetar u leđa promenama pre svih ostalih, sve dok inovacija ne postane nešto što nam čini svakodnevicu lakšom. Zato je glavni junak reklame upravo jedan takav, Pokretač, koji kroz tri epohe unosi u svoje okruženje “novotarije”. Pogledajte reklamu:

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Kampanjski spot je emitovan na TV kanalima, a na OOH su postavljene tri varijacije KV-a, po jedan za svaku epohu iz TV spota : 1920-te, 1980-te i 2020-te. TV reklama je dosegla 96% ciljne grupe. Međutim, sećate se da smo rekli da je cilj bio da se privuku mladi i osveži imidž UniCredit banke? Zato je UniCredit banka aktivirala digitalne kanale na adekvatan način.

Snimljen je niz oglasa u kojima Pećinski čovek, Noir špijunka, Clapper dama i Domaći Srpski Hajduk testiraju virtuelnu karticu naprema svojim aktuelnim sredstvima plaćanja: školjkama, džinovskim menicama i hajdučkom vrećom sumnjive sadržine. Putem ovih videa ostvareno je preko 27.000 klikova na vebsajt samo sa TikTok-a i premašeni su postavljeni ciljevi dva puta.

Influensere su angažovani sa ciljem da kvalitetnim sadržajem dodatno utvrde glavne benefite virtuelne kartice. Bilo da volite Milaka ili Geto Kruševac sigurno ste zapazili njihov sadržaj u vezi sa virtuelnom karticom. Ako niste, onda se ne nalazite među više od 1.5 miliona korisnika koji jesu. Uz to, virtuelna kartica je podržana aktivacijom koja je Anu Mihajlovski i Milana Kalinića ponovo vratila na ulice kao poznati i voljeni voditeljski duo posle 20 godina!

Na kraju, potvrdu da je kampanja uspešna, najbolje je prikazao rekordan broj lead-ova generisanih u nekoj kampanji, kao i povećanje otvaranja računa kod mladih za više od 100%.

PROJEKTNI TIM.

ŽIŠKA:

Miloš Skokić – Strategija

Milja Šijakinjić – Kreativna direkcija

Igor Radulović – Direkcija projekta

Teodora Mitrović – Menadžment projeka

Aleksandar Mijailović – Art direkcija

Jelica Skalušević – Direkcija produkcije

UniCredit Banka:

Andrijana Vasić Nikčević – Strategija & Campaign lead

Svetlana Bunčić – Menadžment projekta

Danijela Milovanović – Medijska strategije

__________________

MasterCard:

Nataša Jovanović– Menadžment projekta

U saradnji sa:

Communis

McCann Beograd

NN produkcija

režija: Nemanja Novaković


Priredila: Snežana Milić

Izvor: Žiška

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.