[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] Agencija 404 / MYTY: „TEHNIKA rebranding“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Feb.2025, 17:08

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] Agencija 404 / MYTY: „TEHNIKA rebranding“

IDEJA I NJENI EFEKTI. S nasleđem koje seže sve do 1947. godine, Tehnika je uzor hrvatske gradnje, prepoznata na domaćem i stranom tržištu po predanosti pružanju kvalitetnih, trajnih i modernih građevinskih rešenja u visokogradnji.

Iako su prepoznatljivi po tamnoplavoj boji i karakterističnom monogramu, njihova vizualna komunikacija je (od nezgrapnog logotipa, preko nedefinisanih tipografskih, piktografskih i drugih standarda, pa do nekonzistentne primene) čvrsto >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << zaglavila u dvadesetom veku. Zato je zadatak bio da se tom problemu pristupi dvojako: prvo napraviti dubinsku analizu i stvoriti novu brend strategiju, a potom je osvežiti i odvažnim vizuelnim redizajnom.

Ideja i realizacija

Opsežni brand repositioning uključivao je raspisivanje vrednosti kompanije, brand manifesta i novog slogana. Vizualni identitet redizajniran je i proširen, uz dorađeni znak i sasvim novi logotip. Stvoreno je posebno tipografsko pismo od četiri reza, osmišljen i dizajniran novi sistem piktograma i 2D i 3D animacija, a kultne Tehnikine građevine fotografirali su Bosnić+Dorotić, čije su fotografije izložene i na događaju predstavljanja novog identiteta u HDLU u Zagrebu.

PROJEKTNI TIM.

Dario Dević — Head of Design

Fran Mubrin — Creative Director

Martina Gršković — Lead Account Manager

Željka Vuger — Lead Account Manager

Dunja Ercegović — Senior Copywriter

Andreja Bratić — PR Consultant

Mila Martinović — Strategic Senior PR Consultant

Marija Broz — Senior Designer

Klara Heberling — Junior Designer

Bosnic+Dorotic (Maja Bosnić + Ivan Dorotić) — Photographers

Marko Hrastovec — Type Designer

Ino Zeljak — Case study Photography

Priredila: Snežana Milić

Izvor: 404/MYTY

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] ŽIŠKA: „Ostalo je istorija“ za UniCredit Bank

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Feb.2025, 16:06

UniCredit Banka je poverila lansiranje virtuelne kartice agenciji Žiška. Sa ciljem da se angažuju mladi korisnici, osmišljen je kreativni koncept za integrisanu kampanju koja nas vraća daleko u istoriju. Čak do pećinskog čoveka!..IDEJA I NJENI EFEKTI. Virtuelna kartica je platna kartica u telefonu....

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.