![[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] Agencija 404 / MYTY: „TEHNIKA rebranding“](https://static.vesti.rs/slike-4/ISTAKNUTI-KOMUNIKACIJSKI-PROJEKTI-2024-Agencija-404-MYTY-TEHNIKA-rebranding.jpg)
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Feb.2025, 17:08
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] Agencija 404 / MYTY: „TEHNIKA rebranding“
IDEJA I NJENI EFEKTI. S nasleđem koje seže sve do 1947. godine, Tehnika je uzor hrvatske gradnje, prepoznata na domaćem i stranom tržištu po predanosti pružanju kvalitetnih, trajnih i modernih građevinskih rešenja u visokogradnji.
Iako su prepoznatljivi po tamnoplavoj boji i karakterističnom monogramu, njihova vizualna komunikacija je (od nezgrapnog logotipa, preko nedefinisanih tipografskih, piktografskih i drugih standarda, pa do nekonzistentne primene) čvrsto >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << zaglavila u dvadesetom veku. Zato je zadatak bio da se tom problemu pristupi dvojako: prvo napraviti dubinsku analizu i stvoriti novu brend strategiju, a potom je osvežiti i odvažnim vizuelnim redizajnom.
Ideja i realizacija
Opsežni brand repositioning uključivao je raspisivanje vrednosti kompanije, brand manifesta i novog slogana. Vizualni identitet redizajniran je i proširen, uz dorađeni znak i sasvim novi logotip. Stvoreno je posebno tipografsko pismo od četiri reza, osmišljen i dizajniran novi sistem piktograma i 2D i 3D animacija, a kultne Tehnikine građevine fotografirali su Bosnić+Dorotić, čije su fotografije izložene i na događaju predstavljanja novog identiteta u HDLU u Zagrebu.
PROJEKTNI TIM.
Dario Dević — Head of Design
Fran Mubrin — Creative Director
Martina Gršković — Lead Account Manager
Željka Vuger — Lead Account Manager
Dunja Ercegović — Senior Copywriter
Andreja Bratić — PR Consultant
Mila Martinović — Strategic Senior PR Consultant
Marija Broz — Senior Designer
Klara Heberling — Junior Designer
Bosnic+Dorotic (Maja Bosnić + Ivan Dorotić) — Photographers
Marko Hrastovec — Type Designer
Ino Zeljak — Case study Photography
Priredila: Snežana Milić
Izvor: 404/MYTY
Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] ŽIŠKA: „Ostalo je istorija“ za UniCredit Bank
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Feb.2025, 16:06
UniCredit Banka je poverila lansiranje virtuelne kartice agenciji Žiška. Sa ciljem da se angažuju mladi korisnici, osmišljen je kreativni koncept za integrisanu kampanju koja nas vraća daleko u istoriju. Čak do pećinskog čoveka!..IDEJA I NJENI EFEKTI. Virtuelna kartica je platna kartica u telefonu....