[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] REPRESENT COMMUNICATIONS: „Ko ti jede džigericu?” za Hronos Udruženje pacijenata sa bolestima jetre

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Mar.2025, 17:57

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] REPRESENT COMMUNICATIONS: „Ko ti jede džigericu?” za Hronos Udruženje pacijenata sa bolestima jetre

IDEJA I NJENI EFEKTI. Tokom septembra i oktobra 2024. godine, lansirana je kampanja „Ko ti jede džigericu?“, koja je postigla značajan medijski odjek i angažovanje javnosti kroz kombinaciju online i offline kanala.

Cilj kampanje bio je podizanje svesti o važnosti zdravlja jetre i prevencije bolesti, u kojoj su korišćeni upečatljiv slogan, vizual i direktne poruke kako bi kampanja privukla pažnju šire javnosti. Kampanja je osmišljena u dve faze, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kroz tizer i rivil. Pored edukativnih materijala, kampanja je promovisala i servis „Pitaj doktora“ na sajtu Udruženja koji je korisnicima omogućavao direktnu komunikaciju sa stručnjacima. Na ovaj način je dodatno podignuta svest i omogućen pristup informacijama koje često ostaju nedovoljno dostupne. Podizanjem svesti o hepatocelularnom kanceru i testiranju na hepatitis B i C kao preventive, podstaknut je što veći broj ljudi da kroz veb-sajt hronos.rs pošalje upite lekarima na temu oboljenja jetre.

Edukacija i filantropija su se kroz ovu inicijativu spojile u efikasan format, gde je svaka strana dala vrednost: mediji su obezbedili vidljivost, agencija kreativnost, dok je Udruženje Hronos omogućilo ekspertizu u domenu zdravstvene prevencije.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Kampanja „Ko ti jede džigericu?“ je sprovedena putem multimedijalnog pristupa, uključujući online platforme, društvene mreže i tradicionalne medije. Istaknuti partneri iz medijskog sektora omogućili su snažan domet kampanje, što je bilo od suštinskog značaja za informisanje šire javnosti o važnosti ranog otkrivanja bolesti jetre i preventivnih mera. Obezbedili su prostor za edukativne članke i intervjue na online-u, emitovanje TV spota, digitalne banere koji su vodili ka sajtu Udruženja Hronos, kao i oglase u štampanim izdanjima.

Pored print i online medija, značajnu ulogu su odigrali i OOH provajderi (Alma Quatro i DPC), koji su dali besplatan prostor tokom tri nedelje trajanja kampanje na oko 70 lokacija širom Beograda i udruženo sa agencijom, birali premium lokacije kako bi poruka stigla do što većeg broja ljudi.

Takođe, u okviru digitalnih kanala, kampanja je uspela da privuče pažnju i putem društvenih mreža. Veliki broj influensera je bio uključen u promociju, koji su pro bono delili informacije o kampanji i pozivali pratioce da postave pitanja doktorima i odu na preventivne preglede.

Korišćeni su kanali društvenih mreža: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube; Outdoor oglašavanje: Bilbordi i autobuska stajališta na ključnim lokacijama.

Rezultati kampanje „Ko ti jede džigericu?“

Konačan rezultat kampanje pokazuje da su sve gore navedene aktivnosti, pomogle u ostvarivanju javnozdravstvenih ciljeva, povećanju dostupnosti informacija o prevenciji bolesti jetre, koja je kao tema u medijima bila prilično marginalizovana. Nakon kampanje, broj poseta servisu “Pitaj doktora” na sajtu Udruženja povećan je za 75%, od čega je broj ljudi koji su se javili na preglede tokom kampanje povećan za 20%, što predstavlja značajan uspeh i potvrdu da je kampanja donela željene rezultate. Tokom trajanja kampanje (septembar – oktobar), realizovano je 97 medijskih prikaza kampanje, putem banera na vodećim sajtovima, publikovanja kroz PR tekstove, TV gostovanja i emitovanja TVC-a. Kampanja je bila podeljena u dve faze, u tizer u trajanju od 7 dana i rivil fazu u trajanju od 14 dana. Doseg kampanje je iznosio cca 2.596.000 osoba. Finansijska vrednost objava je bila 2.587.434,42 eura.

Medijski reach kampanje je bio izuzetno uspešan, sa postignutim višemilionskim brojem prikaza na društvenim mrežama, a rezultati analize pokazuju značajan porast upita ka lekarima od strane opšte javnosti odlaskom na sajt Udruženja Hronos.

Dva provajdera su dala besplatan prostor na svojoj mreži kako bi pomogli podizanju svesti o kampanji. Lokacije su birane u odnosu na najprometnije lokacije, i na njima su emitovane serije poruka kroz različite vizuale, tokom tri nedelje u dve faze – tizer i rivil. S obzirom na dobijene lokacije (70 lokacija u Beogradu), procena je da je doseg kampanje putem OOH kampanje bio oko 1.2 miliona ljudi.

Tokom trajanja digital kampanje ostvaren je doseg od 2 miliona impresija i 7,500 link klikova, sa vrlo dobrim cenama po ostvarenom rezultatu. Posetioci stranice ‘Pitaj doktora’ su kliknuli 135 puta na jednu od dve kategorije za odgovor lekara. Influenseri čiji su kanali različitih veličina, delili su objave agencije u svojim Instagram storijima. Influenseri i novinari print izdanja i portala su dobili instrukcije da tizer podele bez otkrivanja o čemu je reč, dok su za rivil imali okvirni tekst i zadatak da pozovu pratioce i čitaoce da se obrate lekarima na Hronos sajtu.

Online medijske objave na portalima:

Tizer faza:

Grazia.rs

Story.rs

Telegraf.rs

Revil faza:

Nedeljnik

Mondo.rs

BizLife.rs

PROJEKTNI TIM.

Predstavnik Udruženja Hronos: Ivana Dragojević

Predstavnici agencije Represent communications:

Kreativni direktor: Vladimir Ćosić

Kreativni project menadžer: Milica Narančić

Grafički dizajner: Nina Momčilović

Klijent servis direktor: Monika Milinković

PR account menadžer: Marija Đokić

Svi članovi tima su svojim stručnostima i kreativnim pristupom doprineli realizaciji ovog uspešnog projekta.

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Represent Communications

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ: „De’Longhi – saradnja s influenserima”

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Mar.2025, 13:46

IDEJA I NJENI EFEKTI. Ciljevi ovog projekta su postizanje veće prepoznatljivosti brenda, čvrsta pozicija brenda na tržištu i postizanje interakcije s ciljnom publikom. Komunikacijski laboratorij ostvario je saradnju sa influenserima; odabrali su 3 ključna influensera od kojih svaki zauzima određenu...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.