[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ: „De’Longhi – saradnja s influenserima”

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Mar.2025, 13:46

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ: „De’Longhi – saradnja s influenserima”

IDEJA I NJENI EFEKTI. Ciljevi ovog projekta su postizanje veće prepoznatljivosti brenda, čvrsta pozicija brenda na tržištu i postizanje interakcije s ciljnom publikomKomunikacijski laboratorij ostvario je saradnju sa influenserima; odabrali su 3 ključna influensera od kojih svaki zauzima određenu oblast. Matea Rajčić je dizajnerka enterijera i njen je feed zaokupljen brigom o sebi, lepoti i estetici prostora uopšteno, Elena Dizdar je IT cura koja pokazuje >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kako živi život i vodi nas na njenu avanturu mlade i uspešne IT cure koja prati trendove, ali ih i diktira. Fabijan je glumac koji pokazuje kako provodi dane kad nije na poslu, porodični je čovek i kroz svoje objave pokušava da oživi poznati šarm Brada Pitta na hrvatski način – Brad je zaštitno lice brenda De’Longhi na globalnom nivou.

Ciljna grupa su ljubitelji kafe 18 +, osobe srednje do veće platežne moći, osobe koje imaju istaknute hobije (od dizajna enterijera, estetike kao načina života, sporta, zdravog načina života, umetnosti i sl.) i traže kvalitetnu kafu nakon više godina uživanja u njoj. To su osobe koje redovno piju kafu i žele da kod kuće imaju aparat koji će se uklopiti u njihov način života, prate tehnologiju i trendove, vole da popiju kafu kod kuće jer im ona predstavlja ritual, pre svega, za njih same, zatim im je društvena komponenta. Vrlo su izbirljivi i cene tehnologiju De’Longhija koja donosi sveže mleveno zrno u šoljici kafe. Uživaju u benefitima koje tehnologija donosi i ne prihvataju kompromise.

Teritorija koju obuhvata kampanja: Hrvatska

Idejna osnova:

Ideja im je bila spojiti se s ljudima koji će kreirati sadržaj, pokazati benefite korišćenja aparata, ali koristeći top notch sadržaj koji je trenutno u trendu i postiže najveću interakciju. Pomno su odabrali influensere koji imaju veću bazu pratilaca, ali kojima ljudi veruju. Želeli su da svako od njih priča priču brenda – od zrna do šoljice – na svoj jedinstven način stoga su se minimalno uplitali u njihov sadržaj i prezentaciju istog.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI.

Mediji:

Društvene mreže (FB i IG klijenta)

https://www.instagram.com/delonghihrvatska/

https://www.facebook.com/delonghiHrvatska

Objavu dijeli Fabijan Pavao Medvešek (@fabijanfr)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.