[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] IMAGO OGILVY: „Bolje stati nego zaspati“ za INA

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Mar.2025, 15:20

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] IMAGO OGILVY: „Bolje stati nego zaspati“ za INA

IDEJA I NJENI EFEKTI. Tokom praznika ljudi puno putuju i voze po celoj Hrvatskoj. Odlaze u posete porodici, prijateljima, ali i na odmor. U tim situacijama zna doći do umora vozača, a umor je jedan od najvećih uzročnika nesreća, usporediv s alkoholom i velikom brzinom. Istovremeno se na tim putovanjima sluša muzika, vrte se radio stanice, biraju pesme preko Spotifya/Deezera, YouTubea, a suputnici skroluju društvenim mrežama.

Tu dolazi INA, koja kao najveći lanac >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << benzinskih pumpi i odmorišta nudi savršeno rešenje za kratak odmor uz put i logično je da priča o ovoj, nedovoljno zastupljenoj, temi. Rešenje je došlo u vidu AI pesama koje upozoravaju na umor u vožnji i pozivaju vozače da stanu na odmorištima.

Pesme su se naizgled nativno, ali u reklamnom bloku, čule tokom vožnje na radiju, Instagramu, Spotifyu i YouTubeu gde su precizno targetirale vozače na autoputu. Na radio stanicama su one bile prilagođene regiji u kojoj se radio sluša i žanru u skladu sa afinitetom stanice, dok su se preko YouTubea i Instagrama spominjala konkretna najbliža Ina odredišta što je omogućilo precizno geotargetiranje.

Do kraja kampanje pesme su u kontakt sa vozačima došle 9 miliona puta. Samo na youtube-u poslušane su više od 500.000 puta. Kampanja je time privukla veliku pažnju prikazujući Inu kao inovativnu kompaniju koja prati trendove i brine o sigurnosti vozača

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Pesme su u reklamnom bloku emitovane na lokalnim i regionalnim radio stanicama, a do vozača su došle i preko YouTube oglašavanja, Spotifya i Instagrama. Takvom distribucijom bila je pokrivena cela Hrvatska s fokusom na autoputeve.

PROJEKTNI TIM.

Darko Bosnar – Chief Creative Officer

Jerko Mihaljević – Creative Director

Josip Buzov – Senior Strategic Planner

Iris Žarkov Štambuk – Client Experience Director

Danko Tomac – Motion designer

Medijska agencija: dentsu Croatia

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Imago Ogilvy

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.