[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] HOMEPAGE.CREATIVE.DIGITAL: B2B strategija i brand refresh za ASIP Prevent

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Feb.2025, 15:47

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] HOMEPAGE.CREATIVE.DIGITAL: B2B strategija i brand refresh za ASIP Prevent

IDEJA I NJENI EFEKTI. Usled rasta i proširenja poslovanja, kompanija ASIP Prevent, specijalizovana za oblast bezbednosti i zdravlja na radu, prepoznala je potrebu za marketinškim aktivnostima i podrškom usled ubrzog rasta i proširenja poslovanja, uz digitalnu transformaciju svog biznisa.

S obzirom na to da posluju isključivo sa B2B klijentima, uz proces digitalizacije poslovanja angažovali su agenciju Homepage Creative Digital radi kreiranja sveobuhvatne B2B >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << marketing strategije i osvežavanja vizuelnog identiteta.

Cilj je bio izgradnja prepoznatljivosti brenda, te olakšavanje komunikacije sa postojećim i budućim poslovnim partnerima.

Nakon istraživanja tržišta, prvi korak bila je segmentacija publike, odnosno definisanje decision maker-a i načina dolaska do njih shodno buyer personama. Potom je usledilo definisanje kanala komunikacije, tona komunikacije, ali i upgrade vizuelnog identiteta uz novu art direkciju i content inspirisan novim, osveženim brendingom.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI.

Po završetku strategije, Homepage ekipa kreirala je sadržaje za društvene mreže – Linkedin, Facebook, Instagram, kao i e-mail marketing aktivnosti.

ASIP Prevent “presvukao” je nove poslovne jedinice, zaposlene, kreirao nove flajere, roll-up banere, a kako je to izgledalo možete pogledati OVDE.

Kreiranje komunikacione strategije izazovno je samo po sebi, a imajući u vidu specifičnosti tržišta i samih usluga ASIP Preventa dodatan izazov bio je pronaći adekvatan način da se ona i realizuje.

Unapređen brending i kreirana strategija omogućili su veću prepoznatljlivost ASIP Preventa i njihovo popularizaciji među ciljnom grupom. Ukoliko pričamo o konkretnim i opipljivim rezultatima – već nakon nepunih 6 meseci nakon implementacije strategije i brendinga video se primetan rast broj upita i proširenja posla.

PROJEKTNI TIM.

Creative Director: Adorjan Kurucz

Strategic Development Director: Mihaela Turner

Account Executive: Milena Lakatuš

Graphic Designer: Tanja Petrović

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Homepage.Creative.Digital.

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.