![[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „15 Years on Record“ za Rimac Automobili](https://static.vesti.rs/slike-4/ISTAKNUTI-KOMUNIKACIJSKI-PROJEKTI-2024-BRUKETA-ZINIC-GREY-15-Years-on-Record-za-Rimac-Automobili.jpg)
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Mar.2025, 15:19
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „15 Years on Record“ za Rimac Automobili
IDEJA I NJENI EFEKTI. Prošlogodišnja saradnja agencije Bruketa&Žinić&Grey i kompanije Rimac Automobili započela je povodom proslave 15. godišnjice kompanije. Kampanja je prikazala jedinstvenu priču koja sažima vrednosti, postignuća, ali i rekorde kompanije.
“15 YEARS ON RECORD” ističe Rimčev put od startup-a do svetski poznatog brenda koji je oborio više od 20 rekorda. U središtu kampanje nalazi se Rimac Nevera, najbrži potpuno električni >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << hiperautomobil. Impresivne performanse Nevere svedoče o Rimčevoj predanosti inovacijama i izvrsnosti. Proslava 15. godišnjice pružila je retku priliku za povećanje prepoznatljivosti brenda i isticanje svih postignuća.
Kampanja je započela serijom objava na društvenim mrežama koje su pratile vremensku liniju razvoja kompanije Rimac Automobili – od skromnih početaka do postavljanja svetskih rekorda.
Međutim, priča nije prava priča ako ostane neispričana zbog čega su kreirane dve serije contenta. U seriji “Untold Stories” prikazano je kako je izgledao put od snova do rekorda kroz oči onih koji su Mati pomogli da šrafi, crta, komunicira i vozi… ili ukratko, da stvori uspeh.
U drugoj seriji, “Trailblazers”, moguće je upoznati pojedince koji su za ostvarenje svojih snova odabrali Neveru. Saznajte ko su oni, šta za njih znači Nevera i u koji ekskluzivni klub ulaze kada parkiraju Neveru u svoju garažu.
Dodatno, organiziran je konkurs pod nazivom „Ultimate Home of Rimac Experience„, koji je pobedniku omogućio posetu Hrvatskoj, vožnju Nevere i upoznavanje s inovacijama Rimac Automobila.
Sledi launch kampanja za Neveru R koja je započela digitalno, i to interaktivnim konceptom koji je uključivao publiku u proces otkrivanja automobila. Ovakav marketinški pristup nije tipičan za automobilsku industriju, međutim, Nevera R svakako nije tipičan automobil. Kroz strategiju „piksel po piksel“, fanovi su mogli da učestvuju u otkrivanju automobila putem društvenih mreža. Svaki lajk, komentar ili deljenje sadržaja doprinosili su otkrivanju slike novog modela, a sve se to odvijalo pre zvaničnog predstavljanja u avgustu na Monterey Car Weeku u Kaliforniji.
Nakon premijere, serija kratkih videa lansirana je na TikToku, prenoseći buntovni duh i sirovu energiju novog automobila – Nevere R. Kulminacija kampanje dogodila se na kultnom Times Squareu u New Yorku, gde je dorađena verzija jednog od TikTok videa zasijala na
digitalnom billboardu, obezbeđujući maksimalnu globalnu vidljivost.
Tržišni efekti:
Proslava 15. godišnjice pružila je retku priliku za povećanje prepoznatljivosti brenda i isticanje svih postignuća. Kampanja je uz samo 15% povećanja budžeta ostvarila povećanje broja pratilaca za 83% YOY (395.595 u 2024.), rast pregleda videa za 40,8% YOY (14.243.174 u 2024.) i impresija za 79,3%. YOY (52.170.744 u 2024.)
Ciljna grupa:
Uža ciljna grupa: Ljubitelji luksuznih i električnih hiperautomobila, tehnološki entuzijasti, kupci premium vozila.
Šira ciljna grupa: Globalna publika zainteresovana za inovacije, održivost i vrhunsku tehnologiju.
Teritorijalno prostiranje:
Globalna kampanja s posebnim fokusom na ključna tržišta poput SAD-a, Evrope (Nemačka, Belgija) i Bliskog Istoka (UAE)
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...