Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Feb.2024, 14:55
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] LEO BURNETT: „Srećičica“ za A1 Srbija
IDEJA I NJENI EFEKTI. Za kraj jedne godine pune izazova trebalo je kreirati novogodišnju kampanju kojom A1 promoviše novu tarifu – NEO24. Planirano je da kampanja pokrije širi vremenski okvir (pre i posle nove godine), ali i da sadrži klasične elemente sezonske, praznične kampanje.
Polazišna tačka bio je insight da je važno da se u atmosferi nesigurnosti i loše socio-ekonomske situacije prisetimo najrazličitijih malih stvari koje nas čine srećnim, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << a sve to povodom još jedne male radosti – 6 meseci bez pretplate uz NEO24. Izazov je bio kako ispričati još jednu priču o sreći, a naći novi ugao i biti upečatljiv i svež.
Nastala je ideja da se kao okosnica kampanje koristi nova reč – deminutiv deminutiva reči sreća: „Srećičica“. Kada je ova zabavna jezikolomilica našla svoje mesto u obradi velikog hita iz 80-ih, pesme Felicita, i uz “star power” Gorana Bogdana, koji se već vezuje za A1 novogodišnje kampanje, kreativne kockice su se potpuno složile.
UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Kampanja je išla u 2 talasa. U prvom talasu glavni TV spot pratio je ljubavnu priču dve osobe punu „Srećičica“ trenutaka u novogodišnjoj atmosferi, dok je spot u drugom talasu pratio isti par u ušuškanijoj i intimnijoj atmosferi, u skladu sa post-novogodišnjim, zimskim raspoloženjem. Uz TV spotove, kampanja je promovisana kroz veliki broj kanala.
Pored različitih OOH formata, ljudi su u shop-u mogli da se fotografišu ispred neonskog znaka „Srećičica“. Uz tarifu i telefone, korisnici su kao poklon mogli da izaberu svoju specijalno dizajniranu „Srećičica“ masku za telefon i da je ponesu kući u „Srećičica“ cegeru. Na društvenim mrežama su influenseri izvodili pesmu „Srećičica“ u duetima, gde je iz još mnogo perspektiva dočaran osećaj „Srećičice“. U radio reklami pesma je podsećala na svakodnevne „Srećičice“ koje nas raduju dok u kolima slušamo radio, kao što su zeleni talas na putu ka kući ili kada na radiju krene omiljena pesma. Na temu „Šta je za tebe Srećičica?“ urađena je interna aktivacija sa zaposlenima koja je u formatu videa objavljena na LinkedIn-u, ali i eksterna – sa slučajnim prolaznicima na ulici.
Kampanja Srećičica je bila prva među svim telco kampanjama u 2023. po parametrima spontano prisećanje i prepoznavanje kampanje, a imala je i izuzetno visok uticaj na emocije. Takođe, bila je druga najefikasnija telco kampanja u 2023, odmah nakon A1 NEO23 Travel kampanje.
PROJEKTNI TIM.
Marija Dunjić, Account Director
Tia Dokmanović, Account Director
Anja Radulović, Executive Creative Director
Nevena Balšić, Creative Director
Jovana Dukić Vasić, Strategic Planner
Miloš Milanović, Art Director
Jelena Čizmešija, Senior Designer
Aleksandar Saničanin, Idea Maker
Nikola Zmajević, Senior Copywriter
Nemanja Popović, Copywriter
Priredila: Snežana Milić
Izvor: Leo Burnett
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...