[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] LEO BURNETT: „Srećičica“ za A1 Srbija

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Feb.2024, 14:55

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] LEO BURNETT: „Srećičica“ za A1 Srbija

IDEJA I NJENI EFEKTI. Za kraj jedne godine pune izazova trebalo je kreirati novogodišnju kampanju kojom A1 promoviše novu tarifu – NEO24. Planirano je da kampanja pokrije širi vremenski okvir (pre i posle nove godine), ali i da sadrži klasične elemente sezonske, praznične kampanje.

Polazišna tačka bio je insight da je važno da se u atmosferi nesigurnosti i loše socio-ekonomske situacije prisetimo najrazličitijih malih stvari koje nas čine srećnim, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << a sve to povodom još jedne male radosti – 6 meseci bez pretplate uz NEO24. Izazov je bio kako ispričati još jednu priču o sreći, a naći novi ugao i biti upečatljiv i svež.

Nastala je ideja da se kao okosnica kampanje koristi nova reč – deminutiv deminutiva reči sreća: „Srećičica“. Kada je ova zabavna jezikolomilica našla svoje mesto u obradi velikog hita iz 80-ih, pesme Felicita, i uz “star powerGorana Bogdana, koji se već vezuje za A1 novogodišnje kampanje, kreativne kockice su se potpuno složile.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Kampanja je išla u 2 talasa. U prvom talasu glavni TV spot pratio je ljubavnu priču dve osobe punu „Srećičica“ trenutaka u novogodišnjoj atmosferi, dok je spot u drugom talasu pratio isti par u ušuškanijoj i intimnijoj atmosferi, u skladu sa post-novogodišnjim, zimskim raspoloženjem. Uz TV spotove, kampanja je promovisana kroz veliki broj kanala.

Pored različitih OOH formata, ljudi su u shop-u mogli da se fotografišu ispred neonskog znaka „Srećičica“. Uz tarifu i telefone, korisnici su kao poklon mogli da izaberu svoju specijalno dizajniranu „Srećičica“ masku za telefon i da je ponesu kući u „Srećičica“ cegeru. Na društvenim mrežama su influenseri izvodili pesmu „Srećičica“ u duetima, gde je iz još mnogo perspektiva dočaran osećaj „Srećičice“. U radio reklami pesma je podsećala na svakodnevne „Srećičice“ koje nas raduju dok u kolima slušamo radio, kao što su zeleni talas na putu ka kući ili kada na radiju krene omiljena pesma. Na temu „Šta je za tebe Srećičica?“ urađena je interna aktivacija sa zaposlenima koja je u formatu videa objavljena na LinkedIn-u, ali i eksterna – sa slučajnim prolaznicima na ulici.

Kampanja Srećičica je bila prva među svim telco kampanjama u 2023. po parametrima spontano prisećanje i prepoznavanje kampanje, a imala je i izuzetno visok uticaj na emocije. Takođe, bila je druga najefikasnija telco kampanja u 2023, odmah nakon A1 NEO23 Travel kampanje.

PROJEKTNI TIM.

Marija Dunjić, Account Director

Tia Dokmanović, Account Director

Anja Radulović, Executive Creative Director

Nevena Balšić, Creative Director

Jovana Dukić Vasić, Strategic Planner

Miloš Milanović, Art Director

Jelena Čizmešija, Senior Designer

Aleksandar Saničanin, Idea Maker

Nikola Zmajević, Senior Copywriter

Nemanja Popović, Copywriter

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Leo Burnett

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.