[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] HOMEPAGE.CREATIVE.DIGITAL: „Muzej digitala“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 01.Mar.2024, 13:55

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] HOMEPAGE.CREATIVE.DIGITAL: „Muzej digitala“

IDEJA I NJENI EFEKTI. Protekle godine donele su agencijama razne turbulencije i izazove. Homepagersi su uprkos svim izazovima, ostali verni onom što vole i rade duže od decenije – ostali su verni digitalu.

U 11 kalendarskih godina, koliko agencija postoji, stalo je mnogo toga. U 11 „digitalnih” – mnogo više. Sa ciljem da se prisete svih tih sjajnih internet trenutaka i da ih sačuvaju od zaborava, Homepagersi su osmislili jedinstveni Muzej digitala.

Muzej >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << je, prirodno, morao biti online, tako da je osmišljena i kreirana platforma koja je poslužila kao izložbeni prostor za eksponate. Sama ideja krenula je od konstatacije da je Homepage tu još od kad su se korisnici Fejsbuka “bockali”. Tako je “bockanje” je postalo prvi eksponat ovog neobičnog muzeja. U timu koji voli, radi i živi digital, ideje za ostale eksponate same su se nizale.

Muzej je organizovan u tri (šaljive) tematske celine:

– Verovanja i običaji,

– Alati i oruđa ranog digitalnog doba i

– Radovi koji su obeležili epohu.


Za ekipu je rad na projektu bio zabava. Pretraživanje ličnih profila, prisećanje na trendove i objave, smeh i emocije, bili su ono što su želeli da prenesu posetiocima muzeja. Zbog toga je inicijalna postavka osmišljena je tako da se stalno dopunjava. Posetioci imaju priliku da pošalju svoje predloge eksponata, od kojih će najinteresantniji postati deo stalne postavke Homepage muzeja digitala.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Za razliku od standardnih projekata čija se realizacija oslanja na (velike) budžete, Muzej digitala se više oslanja na strast i entuzijazam zaljubljenika u digitalni marketing. Ovaj moćni pokretač doneo je rezultate čije metrike prevazilaze brojke i povezuju se sa publikom na emocionalnom nivou. Reakcije na muzej i eksponate, uključivanje publike i brojne poruke u inboxu, efekti su koje je agencija želela da postigne.

Komunikacija se prilagođavala društvenim mrežama. Tako su nastup na Fejsbuku pratile standardne objave. Instagram je, pored objava i storija, imao i nagradnu aktivaciju, dok je za LinkedIn kreirana tužna, ali naravno, motivaciona priča o tome kako je Poke zbog Instagram Vatrice ostao bez posla.

Projekat je zapažen i na online medijima koji su rado objavil, i kroz newsletter prenelii, vest o prvom muzeju digitalnih trendova (earned media).

Kampanja na društvenim mrežama dospela je do više od 200 hiljada ljudi, a muzej je do sada posetilo više od 3000 ljudi. U međuvremenu, pristigao je i veliki broj predloga novih eksponata, te je u pripremi dopuna stalne postavke.

Na pitanje kako je nastala ideja za prvi muzej digitalnih trendova, Homepagers ekipa odgovara:

PROJEKTNI TIM.

Milka Negrović: Executive Director

Adorjan Kurucz: Creative Director

Gordana Ivković: Account Executive

Jovana Tninić: Digital Content Expert

Tanja Petrović: Graphic Designer

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Homepage.Creative.Digital.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.