![[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] MCCANN TIRANA: „Godišnji izveštaj AADF-a 2021 – Misija oblikovanja budućnosti“](https://static.vesti.rs/slike-4/ISTAKNUTI-KOMUNIKACIJSKI-PROJEKTI-2022-MCCANN-TIRANA-Godisnji-izvestaj-AADF-a-2021-Misija-oblikovanja-buducnosti.jpg)
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Mar.2023, 08:51
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] MCCANN TIRANA: „Godišnji izveštaj AADF-a 2021 – Misija oblikovanja budućnosti“
Od 2018. godine, McCann Tirana je pouzdan komunikacijski partner Albansko-američkog razvojnog fonda, AADF. Petu godinu zaredom McCann Tirana osmišljava kreativni pravac godišnjeg izveštaja AADF-a.
IDEJA I NJENI EFEKTI. Uz nepokolebljivu posvećenost inovacijama, kreativni tim McCann Tirana fokusirao se isključivo na digitalni format ovog izveštaja. Takav ekološko prihvatljiv pristup u skladu je sa vrednostim održivosti i odgovornosti AADF.
UPOTREBA >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << MEDIJA I REZULTATI. Cilj je stvoriti impresivno iskustvo za svakog čitaoca, koje će ga preneti na putovanje kroz prostor i vreme.
Za potpuno iskustvo, pozivamo vas da istražite digitalni format godišnjeg izveštaja AADF-a.
Tokom kampanje AADF mikrosajt je imao 5000 poseta na svom zvaničnom sajtu.
Klijentu i agenciji predstavlja veliki ponos što je Readimag prepoznao njihov zajednički trud, jer je ovaj projekat izabran kao jedan od najboljih godišnjih izveštaja. Više o samom izveštaju pročitajte ovde.
PROJEKTNI TIM.
Creative Director / Flonia Vasia Gjollma
Art Director / Nertila Pere
Junior Art Director / Kristi Çunga
Client Service Director / Çeltina Lloshi
Account Manager/ Pavlo Lera
Head of Digital / Jonida Zguro
Priredila: Snežana Milić
Izvor: McCann Tirana
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] IMAGO OGILVY: „Priče z vrha“ za Marodi
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Mar.2023
IDEJA I NJENI EFEKTI. Marodi je veliki hrvatski brend sa malim problemom. Često se ne percipira kao – hrvatski brand. Kako bi uz dozu pozitivnog lokal-patriotizma, ali bez da koristi izlizane termine poput “tradicionalno” i “domaće” Imago Ogilvy je ispričao da se u međimurskom Nedelišću...