[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] FUTURA DDB SLOVENIA: „Piletina za sve“ za McDonald’s Slovenija

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Maj.2023, 20:50

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] FUTURA DDB SLOVENIA: „Piletina za sve“ za McDonald’s Slovenija

IDEJA I NJENI EFEKTI. McDonald’s je u Sloveniji prisutan od 1993. godine i od samog početka sarađuje sa istom marketinškom agencijom, Futura DDB. Tokom tri decenije između klijenta i agencije razvio se odnos kreativne saradnje i poverenja za primer, koji se ogleda u doslednoj i efektivnoj komunikaciji brenda i u poslovnom razvoju preduzeća. Godine 2022 zajedno su kreirali više većih i manjih kampanja, a najveći deo aktivnosti bio je posvećen komunikaciji ponude jela >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << od pilećeg mesa. Napravili su komunikacijsku platformu „Piletina za sve”.

Slovenci vole pileće meso. Pohovana piletina je sinonim za porodični ručak u odabranom lokalnom restoranu. Na svoj način su i poznavaoci. I dalje su blizu tradicionalnog uzgoja sa domaćom stočnom hranom i zato veruju samo proverenim nacionalnim proizvođačima. Zahtevni su kupci i izbirljivi kada je u pitanju ono šta jedu. Kako u takvom zahtevnom okruženju postići da McDonald’s bude prvi izbor kada poželimo piletinu?! Svakako ne jednim potezom ili jednom reklamnom kampanjom. Zato je i stvorena široka komunikacijska platforma. Slogan „Piletina za sve” postao je crvena nit i odskočna daska za višegodišnju komunikaciju o ponudi jela od piletine, bilo da je fokus na kvalitetu i poreklu pilećeg mesa ili raznolikosti ukusa i širini ponude.

Godine 2022 sprovedena je kampanja u tri talasa i s njom uspostavljena svest da Mekdonald’s nudi piletinu za svakoga: za sve ukuse, za sve prilike, za sve stilove života… Istovremeno su se poigrali činjenicom da je upravo piletina u Meku ono što nas povezuje. Ljudi su veoma različiti, ali kada je u pitanju piletina, svi volimo istu stvar: prirodan ukus sveže pripremljenog i sočnog pilećeg mesa.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Komunikaciona strategija zasnivala se na glavnim medijima. Kampanja je doprla do 82% opšte populacije TV spotovima i TV kampanja je propraćena snažnim medijskim zakupljivanjem bilborda. Dodatno je ojačan domet aktivnostima na društvenim medijima i internetu. U proseku je kampanja dostigla oko 200 hiljada korisnika na svakom kanalu (FB, GDN, IT) i na svim digitalnim kanalima zabeležila blizu 12 miliona prikaza.

Nakon kampanje, udeo u prodaji proizvoda od piletine povećan je za skoro 3%, a percepcija odličnog ukusa jela od piletine porasla je za 8 procentnih poena (poređenje između K4 2021 i K4 2022).

Elementi akcije: TV oglas, spoljno i internet oglašavanje, društvene mreže, oprema restorana











PROJEKTNI TIM.

Predstavnik naručioca: Denis Potočnik

Agencija: Futura DDB

Direktor projekta u agenciji: Urška Nučič, Dragana Josipović

Kreativni direktor i tekstopisac: Zoran Gabrijan, Jože Gerečnik

Umetnički direktor: Uroš Stražišar, Miha Grobler

Dizajner: Tina Brezovnik, Matjaž Lužar, Luka Štuhec

Društvene mreže: Nino Bavčar, Ema Zdešar, Tina Križaj

Fotograf/ilustrator: Suzan Gabrijan, Miha Krivic

Produkcijska kuća: Instant

Reditelj: Blaž Švent


Medijska agencija: Futura DDB

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Futura DDB Slovenia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.