[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] FUTURA DDB SLOVENIA:  „Izberi EON. Izberi svojo zgodbo.“ za Telemach

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Mar.2023, 08:34

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] FUTURA DDB SLOVENIA: „Izberi EON. Izberi svojo zgodbo.“ za Telemach

IDEJA I NJENI EFEKTI. Prosečan korisnik u principu nе razlikuje ponude telekomunikacionih operatеra i upravo zato je Futura DDB Slovenia želela da za Telemachov EON pripremi kampanju koja bi pokazala koliko su drugačiji i bolji EON paketi. U tom smislu kampanja se nije oslanjala samo na funkcionalnosti već i na koristi koje EON donosi korisniku.

Koncept koji se oslanja na svakodnevicu

Rešenje je građeno na društvenoj spoznaji, koja nam kaže >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << da smo svi uvučeni u uloge u kojima faktički nemamo mnogo uticaja. Upravo zato nam je potrebno nešto što nas bar na neko vreme odvodi u priču koju izaberemo sami.

Takvu raznovrsnost nam nudi EON koji nas pomoću samo jednog klika vodi u priču koju smo izabrali sami. EON nam daje punu kontrolu i nudi nam sadržaj koji poželimo. Upravo zato je za slogan kampanje izabrano „Izaberi EON. Izaberi svoju priču.”

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Elementi akcije: TV oglas, spoljno i internet oglašavanje, društvene mreže, Oprema ekspoziture, OOH

Kako je poruka preneta na različite kanale?

Agencija je priču u TV reklami prikazala sa protagonistom koji se svaki dan oboji EON sadržajem i brzim internetom koji mu omogućava najbolje onlajn iskustvo. Raznolikost sadržaja je prikazana raznolikošću EON usluga koje su korisnika prenele u svet beskonačnih sadržaja.

I u materijalima za spoljno oglašavanje predstavljene su različite prednosti EON paketa, kao što su brzina interneta i veliki izbor sadržaja, a sa udarnim predstavljanjem i veštom integracijom EON logoa obezbeđena je visoka prepoznatljivost brenda.

Kampanja je takođe zaživela i na društvenim mrežama i drugim digitalnim kanalima, a prednosti EON paketa su predstavili i influenseri na Instagramu i TikToku. Kreativni koncept je prilagođen influenserima, koji su tako kao i protagonisti ulazili u različite priče. Izabrani influenseri su odigrali scene iz najpoznatijih filmova, a pratiocu su pozvani da pogode o kojoj sceni se radi. Influenseri su se zabavili na snimanju, a pratioci i svi mi uz komentare. U Futura DDB se usuđuju da kažemo da su mnogi zaslužili Оskara. 😊

www.instagram.com/p/CjI0zDFNFxH/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D

www.instagram.com/p/CjN51iSoJlH/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D

www.tiktok.com/@telemach.si/video/7156183818418851078

www.tiktok.com/@telemach.si/video/7158069257794850054

A rezultati?

Kampanja je zabeležila odlične rezultate jer je natprosečan broj upitanih naveo da ih je oglas podstakao na traženje više informacija o proizvodu odnosno usluzi na internetu ili drugim kanalima.

Kampanja je nakon emitovanja u Sloveniji adaptirana i za bosansko tržište, a poruka da je EON pravi izbor je na taj način stigla do još većeg broja potrošača.

PROJEKTNI TIM.

Predstavnik naručioca: Denis Kjostarov

Agencija: Futura DDB

Direktor projekta u agenciji: Jure Novak, Gregor Firbas, Ajda Cedilnik

Kreativni direktor i tekstopisac: Zoran Gabrijan, Tina Križaj

Umetnički direktor: Patricija Perše

Dizajner: Daša Žirovnik, Jure Pogačnik

Društvene mreže: Neja Geč, Katarina Ferk, Tina Križaj

Fotograf: Urša Premik

Produkcijska kuća: Instant


Reditelj: Miha Mlaker

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Futura DDB Slovenia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.