[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] DEGORDIAN: „Smoki street art celebration“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Maj.2023, 08:16

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] DEGORDIAN: „Smoki street art celebration“

IDEJA I NJENI EFEKTI. Smoki svoj 50. rođendan proslavlja na digitalu u velikom stilu, a započinje ga street art kampanjom u Srbiji, Sloveniji i Hrvatskoj!

Legendarni street art umetnici — Junk, Azram i Lunar, kroz YT dokumentarac približili su publici stvaranje ulične umetnosti, dok su kroz TikTok serijal održali i Malu školu street art-a. Ljubitelji Smokija su mogli da se poigraju AR filterom, a IG i FB sadržaj je specijalno pripremljen na setu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << TVC-a u čak 5 gradova regiona. Žurka se zahuktava u februaru 2022, kada su kreirani rođendanski Viber stikeri, Spotify plejliste sa mega hitovima i pozvani su influenseri da se pridruže slavlju. Smoki pokreće web platformu za kreiranje rođendanskih murala.

Napravljeno je preko 5000 murala na sva 3 tržišta, a najbolji radovi su nagrađeni Smoki merch-om. Sa 268 793 razmenjenih Viber poruka, 2000 Spotify preslušavanja, FB engagement-om od 209.2K, IG reach-om od 3 363 164 i uz ostvaren rast prodaje od sjajnih 117%, možemo reći da ovaj uspeh #nemagreške.

STRATEGIJA

Smoki već 50 godina – bez greške predstavlja ime koje je širom regiona sinonim za najbolju grickalicu. Kao lider na tržištu u kategoriji slanih grickalica, Smoki ima izuzetno poverenje korisnika, a sa ovim okruglim rođendanom cilj je bio da dodatno osnaži lidersku poziciju na tržištu flipsa i nadogradi poziciju na salty snacks tržištu.

Ovo je Smoki napravio kroz novo pozicioniranje – kao pressure liberator-a koji je tu da otkloni svakodnevni stres i pritisak tako što će pokazati da sa Smokijem, pogađate – nema greške! Nova komunikaciona platforma za cilj ima da strah od greški, koji je suština stresa i pritiska, otkloni spontanošću koju svako može uvesti u svoj život. Jer kad nema straha, dolazi opuštanje.

IDEJA I EGZEKUCIJA

Smoki je svoj veliki rođendan proslavio kampanjom u dva dela – od oktobra 2021. Street art kampanjom koja je predstavljala zagrevanje za veliki rođendanski party. U ovom delu predstavljena su nova pakovanja koja su za tržišta Srbije, Slovenije i Hrvatske radili legendarni street umetnici – Junk, Azram i Lunar.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Ovu kampanju je pored objava na društvenim mrežama pratio i YT dokumentarac, Tiktok serijal, AR filter, IG i FB sadržaj specijalno pripremljen za digital na setu TVC-a kao i odabrani influenseri koji su bili deo Smokijeve žurke i sve pratili u stopu.

U februaru 2022. je počeo pravi rođendanski party u celom regionu koji je označavao drugi deo kampanje. Smoki je kreirao online platformu za izradu radova i dao priliku baš svakome da oslobodi umetnika u sebi i čestita rođendan na najkreativniji način.

REZULTATI

O činjenici da content koji je kreiran #nemagreške, najbolje svedoče ostvareni rezultati. U agenciji Degordian najviše su ponosni na ukupni Facebook engagement, na čak 219 700 ostvarenih interakcija. Kampanjske objave su dosegle do 4 168 000 korisnika na Facebook-u i 3 378 098 na Instagram-u. Kako je Smoki uvek tu da sasluša, proćaska, prokomentariše Street Art kulturu ili da samo uživa u rođendanskim željama, u navedenom periodu je uspeo da odgovori na 971 komentar na Instagram-u i 2 615 komentara na Facebook-u. Napravljeno je preko 5000 murala na sva 3 tržišta, a najbolji radovi su nagrađeni Smoki merch-om.

Tokom kampanje zapažene rezultate imali su Viber stikeri koji su razmenjeni u ukupno 268 793 poruka i Smoki Spotify playlista koje su preslušane više od 2000 puta. Nisu razočarali ni pregledi na službenim kanalima – na TikTok-u je serijal organskim putem ostvario 13 557 pregleda, a na YouTube kanalu su dokumentarci ostvarili 1 468 310 pregleda.

A prodaja? Ostvaren je rast od 117% koji nam je ponovo potvrdio – šta god Smoki radi, nema greške!

Trajanje kampanje: Oktobar 2021 – 10. april 2022.

Doseg kampanje: međunarodna

Klasifikacija kampanje: integrisana

Plaćeni korišteni komunikacijski kanali: online

Vlastiti korišćeni komunikacijski kanali: web stranica, Facebook stranica, Instagram profil, TikTok profil, YouTube profil, Influenseri

Proizvedena i korišćena digitalna kreativna rešenja: oglasi za društvene mreže, oglasi za pretraživače, Viber stikeri, Spotify plejliste, YT dokumentarac, TikTok serijal

PROJEKTNI TIM.

Vođa projekta ispred agencije: Andrijana Dašić

Vođa projekta ispred kompanije:

Jelena Crnković – Senior Brand Manager,

Jelena Ovuka – Digital Marketing Manager

Kreativni direktor: Lucija Potočnik

Art direktor: Tomislav Peremin

Copywriter: Tamara Dimić

Agencije/partneri koji su učestvovali u osmišljavanju i realizaciji kampanje:

Leo Burnett

Medijska agencija: Pro Media Group

Produkcijska kuća: NN production

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Degordian

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.