[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2021] REPRESENT COMMUNICATIONS: „Izazov zvani Serbia Open 2021″ za Belgrade Open 2021

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Feb.2022, 16:59

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2021] REPRESENT COMMUNICATIONS: „Izazov zvani Serbia Open 2021″ za Belgrade Open 2021

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Represent Communications i projektu „Izazov zvani Serbia Open 2021“ koji je realizovan za Belgrade Open 2021…Priredila Snežana Milić.

IDEJA I >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << NJENI EFEKTI. Kako organizovati međunarodni teniski turnir u doba pandemije? Kakav je put od negative percepcije prošlogodisnjeg turnira do jednog od najuspešnijih u Evropi u kategoriji 250? Kako usmeriti i održati pažnju medija i javnosti bez prisustva na mečevima? Kako preneti atmosferu sa terena bez publike? Kako omogućiti domaćim i stranim medijima da izveštavaju ako ne smeju da se kreću sami, a igrači nisu dostupni fizički? Sve ovo su bili izazovi organizacije i komunikacije teniskog turnira Serbia Open 2021 u vreme strogih pandemijskih pravila.

Agencija Represent Communications je ekstremnim angažovanjem tokom čitavog trajanja turnira kroz komunikaciju 360 stepeni ispričala priču pre početka, tokom i po završetku turnira kao da se održava u normalnim uslovima. Zadržali su dobru energiju i interesovanje uz najstroži stepen bezbednosti i sigurnosti učesnika i gledalaca.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Represent Communications je realizovao online događaj, 00H kampanju, obilazak terena sa medijima, humanitarni online panel, pripremu brošure, sajta, protokola za funkcionisanje medija na terenima. Ostvaren je kontakt sa ATP-om oko izveštavanja domaćih i stranih medija. Tim agencije je bio pratnja medija od ulaska do izlaska iz teniskog kompleksa. Organizovana su gostovanja, izjave i uključenja. Agencija je obezbedila svakodnevno plasiranje informacija na sajt, medijima, sponzorima i na društvenim mrežama.

Konačno, bilo je više od 3300 objava u domaćim i stranim medijima, 27 online konferencija, izveštavanje više od 50 predstavnika medija iz Srbije i 25 iz inostranstva. Na sajt su postavljene 72 informacije i prosleđene medijima.

Post sa najvećim reach-om na FB stranici je imao preko milion pregleda.

Najbolja mention objava od Novaka Đokovića na Instagramu je imala engagement 19.2k.

Instagram

PROJEKTNI TIM.

Ana Jovanović, Senior Account Manager

Tijana Đorđević, Account Assistant

Milica Marelja, System Communications Manager

Ivana Lazarević, New Business Manager

Kristina Maksimović, Account Executive

Ana Vukčević, Digital Marketing Specialist

Marija Mihov, Social Media Assistant

Miloš Ljuna, Senior Account Executive

Ivana Bogdanović, Digital Performance Director

Tamara Ivanković, Account Director

Uroš Mihailović, Event Specialist

Jovana Cakić, Public Relations Director

Emilija Zaevska, Content Studio Director

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Represent Communications

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.