IAB-ova analiza: Digitalno oglašavanje u Evropi premašilo 118 milijardi evra u 2024. godini

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Maj.2025, 19:29

IAB-ova analiza: Digitalno oglašavanje u Evropi premašilo 118 milijardi evra u 2024. godini

IAB Europe, vodeća evropska organizacija za digitalni marketing i marketinški ekosistem čiji je hrvatski ogranak IAB Croatia, objavio je 2024 Advertising Expenditure (AdEx) Benchmark Report – temeljnu procenu investicije u online oglašavanje tokom prošle godine za vodećih 30 evropskih tržišta. Izveštaj obuhvata digitalne formate i kanale koji su doprineli godišnjem rastu digitalnog oglašavanja od 16% u 2024. godini, a istraživanju se prvi put pridružio i Portugal, što je sveukupno kulminiralo ukupnom tržišnom vrednošću od 118,9 milijardi evra. Ovo je prvi put da je tržište premašilo prag od 100 milijardi evra, čime se potvrđuje snažan oporavak i ubrzanje ulaganja u digitalne kanale širom kontinenta....

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.