
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Maj.2025, 19:29
IAB-ova analiza: Digitalno oglašavanje u Evropi premašilo 118 milijardi evra u 2024. godini
IAB Europe, vodeća evropska organizacija za digitalni marketing i marketinški ekosistem čiji je hrvatski ogranak IAB Croatia, objavio je 2024 Advertising Expenditure (AdEx) Benchmark Report – temeljnu procenu investicije u online oglašavanje tokom prošle godine za vodećih 30 evropskih tržišta. Izveštaj obuhvata digitalne formate i kanale koji su doprineli godišnjem rastu digitalnog oglašavanja od 16% u 2024. godini, a istraživanju se prvi put pridružio i Portugal, što je sveukupno kulminiralo ukupnom tržišnom vrednošću od 118,9 milijardi evra. Ovo je prvi put da je tržište premašilo prag od 100 milijardi evra, čime se potvrđuje snažan oporavak i ubrzanje ulaganja u digitalne kanale širom kontinenta....
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...