IAB istraživanje: Ključne navike u digitalnoj kupovini po starosnim grupama

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Dec.2015, 08:22   (ažurirano 02.Apr.2020.)

IAB istraživanje: Ključne navike u digitalnoj kupovini po starosnim grupama

Potrošači starosti 18-34 najviše gravitiraju ka smart telefonima kada je u pitanju obavljanje kupovine, dok oni 35-54 biraju tablet uređaje

Korišćenje digitalnih i mobilnih uređaja postalo je ključna komponenta u online kupovini, pri čemu navike u ponašanju veoma variraju u zavisnosti od starosne grupe. Upravo zato, najnovije IAB-ovo istraživanje se zasniva na utvrđivanju ključnih elemenata koje je važno razumeti, kako bismo na najbolji način prilagodili svoju brend strategiju.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << />
Istraživanje sprovedeno u SAD nudi informacije za tri tržišna segmenta podeljena u različite starosne grupe:

18-34 godine starosti, potrošači se informišu o proizvodima preko smart telefona u 44% slučajeva, dok uopšteno posmatrano to čini 32%. 32% njih se informiše pre kupovine preko tablet uređaja. 42% proveru i upoređivanje cena vrši na mobilnom telefonu, u odnosu na 33% globalne populacije, dok tablet za to koristi 32% ove starosne grupe.

55-64 godine starosti, potrošači skoro duplo više koriste tablet pri online kupovini (34%), u odnosu na smart telefon (15%).

65+ godina starosti, potrošači takođe češće obavljaju kupovinu preko tableta (26%), u odnosu na smart telefon (11%). Isto tako, duplo više se informišu o proizvodima na tablet uređajima (31%), nego na smart telefonima (17%).

Na osnovu IAB Digital Shopping Report-a ustanovljeno je da više od polovine potrošača starosti 55-64 upoređuje cene preko smart telefona tokom razgledanja proizvoda u prodavnicama, a 53% kupuje taj isti proizvod online. Populacija starosti 18-54 u 67% će proizvode razgledati u prodavnicama i u najčešćem broju slučajeva odlučiće se za online kupovinu posle toga. Dok će ciljna grupa starosti 55+ češće obaviti kupovinu u samoj prodavnici.

Celokupan izveštaj IAB Digital Shopping Report možete preuzeti ovde.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

IAB Serbia kurs: Mobilni marketing

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Dec.2015

Specijalistički kurs Mobilnog marketinga pokriva sve najznačajnije teme iz oblasti najbrže-rastućeg segmenta digitalnog marketinga..Zahvaljujući sve većoj popularnosti i prisustvu smart telefona i tablet računara, otvaraju se nove mogućnosti za komunikaciju brendova sa ciljnom publikom. Navike...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.