Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Okt.2025, 14:22

IAB Executive Masterclass: mesto gde se okupljaju ideje koje menjaju tržište

Tokom 24 sata programa, učesnici će kroz pažljivo odabrana predavanja i razgovore imati priliku da čuju iskustva koja pomeraju granice u načinu na koji se gradi brend, vodi komunikacija i donose strateške odluke.

U vremenu kada brzina informacija često nadmašuje njihovu vrednost, IAB Executive Masterclass vraća fokus na promišljanje, sadržaj i kvalitetan dijalog. Događaj okuplja ograničen broj učesnika u ekskluzivnom okruženju koje podstiče otvorenu razmenu ideja, konstruktivne >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << razgovore i povezivanje na najvišem profesionalnom nivou.

Organizator događaja je IAB Serbia, udruženje koje više od decenije aktivno unapređuje digitalno tržište kroz edukaciju, standardizaciju i povezivanje ključnih aktera industrije.

Potvrđeni govornici:

Ovogodišnji program otvara teme koje preispituju trenutne modele poslovanja i komunikacije, od redefinisanja uloge brendova i društvenih mreža do odgovorne i strateške primene veštačke inteligencije u biznisu. Predavanja su osmišljena tako da inspirišu, ali i daju konkretne uvide koji se mogu primeniti u realnom poslovnom okruženju.

Broj mesta je ograničen na 60 učesnika.

Više informacija i prijave dostupne su na masterclass.iab.rs

O IAB Serbia

Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje osnovano 2009. godine sa ciljem da aktivno podržava rast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji.

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter
Pogledaj vesti o: Subotica

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Centar Pompidou sarađuje sa Samsung Art Store-om

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Okt.2025

Počev od novembra 2025, korisnici Samsung Art TV uređaja moći će da prikazuju pažljivo odabranu kolekciju umetničkih dela koja obuhvataju više od jednog veka umetničkih inovacija – od Brancusija do Pollocka...Među najistaknutijim delima nalaze se „The Frame” (1938) Fride Kahlo, „Gelb-Rot-Blau”...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.