Hrvatska: „Sve ima bolji okus s Vegetom“ je najefektivnija kampanja prehrambenog sektora protekle godine

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Jun.2025, 15:27

Hrvatska: „Sve ima bolji okus s Vegetom“ je najefektivnija kampanja prehrambenog sektora protekle godine

Kampanja „Sve ima bolji okus s Vegetom“, realizovana od strane Podravke u saradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey, postavila je nove standarde marketinške efektivnosti u prehrambenom sektoru Hrvatske i regije. Ova kampanja, nagrađena zlatnom Effie nagradom za izuzetna postignuća u tržišnim komunikacijama, potvrđuje Vegetin status lidera u kategoriji univerzalnih dodataka jelima te ističe snagu strateškog pristupa u repozicioniranju brenda prema novim generacijama potrošača.
Strateški izazov i kontekst
Uprkos dominantnoj tržišnoj poziciji u Adria regiji, Vegeta se suočila s izazovima starenja korisničke baze i stagnacije kategorije. Više od polovine korisnika kategorije bilo je starije od 40...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.