
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Jun.2025, 15:27
Hrvatska: „Sve ima bolji okus s Vegetom“ je najefektivnija kampanja prehrambenog sektora protekle godine
Kampanja „Sve ima bolji okus s Vegetom“, realizovana od strane Podravke u saradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey, postavila je nove standarde marketinške efektivnosti u prehrambenom sektoru Hrvatske i regije. Ova kampanja, nagrađena zlatnom Effie nagradom za izuzetna postignuća u tržišnim komunikacijama, potvrđuje Vegetin status lidera u kategoriji univerzalnih dodataka jelima te ističe snagu strateškog pristupa u repozicioniranju brenda prema novim generacijama potrošača.
Strateški izazov i kontekst
Uprkos dominantnoj tržišnoj poziciji u Adria regiji, Vegeta se suočila s izazovima starenja korisničke baze i stagnacije kategorije. Više od polovine korisnika kategorije bilo je starije od 40...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...