Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Sep.2017, 13:22 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Hrvatska: Postanite stručnjak za (samo)regulaciju u industriji oglašavanja
HURA-in program uticaće na profesionalizaciju u industriji povećavanjem broja stručnjaka za regulaciju i samoregulaciju te sudskih veštaka za tržišno komuniciranje
Prijave su otvorene do 3. oktobra, a mogu se prijaviti članovi HURA-e, ali i svi zainteresovani.
S ciljem povećanja kompetencija za (samo)regulaciju na nacionalnom nivou, a time i unapređenje domaćeg tržišta industrije tržišnih komunikacija, HURA je pokrenula novi program edukacije koji kreće 6. oktobra. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << U sklopu programa, edukovaće se stručnjaci za samoregulaciju i regulaciju u industriji, a najbolji među njima, tokom iduće godine biće sertifikovani kao sudski veštaci za tržišne komunikacije u saradnji s Hrvatskim društvom sudskih veštaka i procenitelja (HDSVIP).
Ovaj program jedinstven je u Evropi, a svojom investicijom u njega HURA želi direktno da utiče na povećanje broja stručnjaka sa znanjima pomoću kojih će moći da ocenjuju usklađenost oglasne poruke s etičkim i zakonodavnim normama. To će u krajnjoj liniji ojačati sposobnost agencija i drugih stručnjaka za sprovođenje samoregulacije te uopšteno, da obezbede dodatni kredibilitet agencija HURA-e na tržištu što je u poslednje vreme pojačanog pritiska regulatora na industriju od izuzetne važnosti.
“Obzirom na snažan uticaj oglašavanja i tržišnih komunikacija u celini, ubrzani rast tržišta, digitalno komunikacijsko okruženje i sve veći broj poruka kojima su potrošači svakodnevno izloženi, javlja se sve veća potreba da se tržišnim komunikacijama upravlja sistematski, promišljeno i u skladu s etičkim, društvenim i ekološkim izazovima. Upravo je to zadatak ovog programa HURA-e. Potrebno je podići sposobnost kreatora poruka i aktivnosti da kritički promišljaju i primenjuju instrumente odgovornijeg oglašavanja kako bi se osnažila njegova uloga, ali i podigla percepcija u najširoj zajednici.” izjavio je Kamilo Antolović, sudski veštak za tržišno komuniciranje i inicijator projekta u HURA-i.
Povećanjem broja sertifikovanih sudskih veštaka za tržišne komunikacije, tržište će biti bogatije znanjem pomoću kojega će se moći oceniti usklađenost oglasne poruke s etičkim i zakonodavnim normama. Na taj način će ojačati i stepen sposobnosti sprovođenja samoregulacije na tržištu te, uopšteno, stručnjacima i agencijama obezbediti dodatni kredibilitet na tržištu.
Polaznici programa članovi su Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) za koje je pohađanje ovog programa besplatno. Program je otvoren i za zainteresovane izvan HURA-e, ali uz naknadu. Više informacija o programu, terminima, ceni i prijavi, dostupno je u dokumentu na linku: www.hura.hr/hura-certificiranje-za-samoregulaciju_opis-projekta-1.docx, a svi zainteresovani pozvani su da kontaktiraju organizatora putem maila hura@hura.hr. Broj mesta je ograničen, a rok za prijavu je 3. oktobar 2017.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...