
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Okt.2019, 13:32 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Google-ovi prihodi od oglašavanja povećani za 17,2 posto u trećem kvartalu
U periodu jula-septembar Alphabet-ova neto dobit je smanjena 23 posto, na 7,07 milijardi dolara, pokazuje poslovni izveštaj objavljen u ponedeljak.
Glavni razlog je skok operativnih troškova, za 25 posto, na 31,32 milijarde dolara.
Google-ovi prihodi od oglašavanja uvećani su 17,2 posto, na 33,92 milijarde dolara. Ostali prihodi pretraživača su skočili 38,6 posto, na 6,43 milijarde dolara.
Plaćeni klikovi na Google-ovim aplikacijama porasli su 18 posto na >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << godišnjem nivou dok je cena po kliku smanjena dva posto.
„Izuzetno sam zadovoljan našim napretkom u trećem kvartalu širom sveta, od nedavnog rezultata u oblasti pretraživanja i kvantnog računarstva do snažnog rasta naših prihoda, podstaknutog mobilnim pretraživanjem, YouTube-om i Cloudom„, istakao je u saopštenju izvršni direktor Sundar Pichai.
„Usredsređeni smo na pružanje što korisnijih usluga našim korisnicima i partnerima i vidimo bezbroj prilika u budućnosti„, dodao je Pichai.
Izvor: SEEbiz
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...