Global Effie Index: Imago 9. najefikasnija nezavisna agencija na svetu, Ožujsko najefikasniji hrvatski brend

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Maj.2016, 14:44   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Global Effie Index: Imago 9. najefikasnija nezavisna agencija na svetu, Ožujsko najefikasniji hrvatski brend

Effie Worldwide objavio je rezultate globalnog Effie indeksa efikasnosti koji prepoznaje i rangira najuspješnije globalne, regionalne i lokalne marketinške agencije, oglašivače i brendove čije su marketinške aktivnosti postigle najbolje rezultate na tržištu

Najefikasnijim brendom, ali i oglašivačem na globalnom nivou proglašena je Coca-Cola odnosno Coca-Cola Company, a Ogilvi & Mather najefikasnijom agencijskom mrežom na svetu. Effie Index zasnovan je na bazi više od 3000 >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << finalista i pobednika globalnih i nacionalnih Effie takmičenja održanih u periodu od 1.1.2015. do 31.12.2015. godine.

Gotovo 50 godina Effie predstavlja zlatni standard efikasnosti stoga ne čudi kako se Effie Index, sad već šestu godinu zaredom, profilirao kao ključno merilo uspeha u našoj industriji„, izjavio je povodom objave Effie Index-a Neal Davies, predsednik i CEO Effie Worldwide-a.

Hrvatske kompanije i brendovi su takođe uvršteni u Effie globalni index efikasnosti. Treba istaći Imago reklamnu agenciju koja je na globalnom nivou ostvarila visoko 9. mesto na listi nezavisnih agencija. Na istoj listi nalazi se i Bruketa & Žinić OM, na 79. mestu.

Najefikasnijim hrvatskim oglašivačem proglašen je Franck, dok su najefikasniji hrvatski brendovi Ožujsko pivo i Franck Čipi čips.

Poredak hrvatskih agencija i oglašivača na globalnom Effie indeksu efikasnoti sastavljen je na osnovu bodova ostvarenih na hrvatskom Effie takmičenju, održanom u aprilu 2015. u sklopu Dana komunikacija, najvažnije strukovne marketinške manifestacije u Hrvatskoj.

Detaljan popis svih oglašivača, agencija i brendova, uključujući i one iz Hrvatske, može se pronaći na internet stranicama: www.effieindex.com.

HURA:

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a deluje promovišući i unapređujući zajedničke interese agencije članica s ciljem definisanja i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse reklamne i komunikacione industrije. Trenutno u svom sastavu broji 27 članica i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovno sarađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svetu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.