Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Jun.2015, 07:43   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Evropsko priznanje za dva rada Saatchi & Saatchi Beograd na festivalu 2015 EACA Care Awards

Agencija Saatchi & Saatchi Beograd osvojila je u Briselu dve EACA Care nagrade, koju Evropski parlament i Evropska asocijacija medijskih i marketinških agencija (EACA) dodeljuju najboljim humanitarnim i društveno odgovornim kampanjama

Agencija je nagrađena za kampanje ’’Hronike pretnji’’, realizovanoj u saradnji sa Komisijom za istraživanje ubistava novinara i OEBS-om (Organizacijom za evropsku bezbednost i saradnju), i „Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini života“ >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << u saradanji sa Fondom B92 i Direct Media PR u sklopu kampanje protiv nasilja u porodici. U kategoriji nevladine i neprofitne kampanje pobednik je kampanja “Jedna fotografija”, a “Hronike pretnji” je pobednik u kategoriji vladine i međuvladine kampanje.

Tim povodom, Veran Matić je izjavio: „Izuzetno je zadovoljstvo kada dobijete najviša priznanja i to u dve kategorije između nekoliko desetina nominovanih radova. To govori o izuzetnoj svesti koju agencija Saatchi & Saathci i Fond B92 kao i Komisija za istraživanje ubistava novinara imaju u promociji brige za ljude, u društveno odgovornim i socijalnim akcijama.

Teme koje obrađuju naše kampanje i akcije borbu protiv nasilja u porodici i protiv nasilja nad novinarima, globalni su problemi. Rešenja kreativnog tima Saathcija i aktivnosti Fonda B92 prepoznati su kao izuzetni u svetskim razmerama, i upotrebljiva su za sve krajeve sveta. Verujem da će i ova priznanja Evropskog parlamenta i Evropske asocijacije medijskih i marketinških organizacija, pomoći još većem podizanju svesti o ovim problemima i njihovom uspešnijem rešavanju
„.

Video ’’Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini života’’ svedoči o gorućem problemu našeg društva koji zahteva hitno rešenje. Snimak se neverovatnom brzinom raširio putem društvenih mreža istovremeno privlačeći veliku pažnju ’’tradicionalnih medija’’.

’’Hronike pretnji’’ je projekat iniciran od strane Komisije za istraživanje ubistava novinara i Kancelarije za slobodu medija OEBS s ciljem podsticanja javne debate i definisanja metoda efikasne zaštite novinara koji su gotovo svakodnevno izloženi različitim vidovima diskriminacije, agresije i nasilja.

Na istom mestu, Saatchi & Saatchi Beograd i Fond B92 su dobili dva Grand Prix priznanja za kampanje „Štrajk glađu protiv gladi“ 2010. i „Bitku za bebe“ 2012.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.