Evropljani na mreži najviše kupovali hranu i knjige u aprilu

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Maj.2020, 17:59

Evropljani na mreži najviše kupovali hranu i knjige u aprilu

Pored toga, primetan je i rekordan broj prijava za virtuelne časove kućnog fitnesa, prijavljivanja na onlajn sajtove za filmove, TV i onlajn učenje u izolaciji.

Istraživanje MasterCard-a, sprovedeno u maju na 15 tržišta, otkrilo je da jedan od tri stanovnika Evrope (30%) troši više novca na virtuelna iskustva, a skoro dve od tri anketirane osobe (58%) gleda TV ili filmove preko onlajn pretplata na sajtove.

Više od četvrtine ispitanika (26 %) ,,pohađa” časove vežbanja >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << onlajn, dok 24 odsto posećuje virtuelne muzeje i druge sadržaje, navodi se u saopštenju MasterCard-a.

Prema istraživanju, trenutni način života uticao je i na plemenitost – više od četvrtine anketiranih (28%) uplatilo je onlajn donacije prošlog meseca, pri čemu je 14 procenata prvi put izvršilo donaciju.

Ljudi širom Evrope takođe koriste dodatno vreme koje provode u domu kao priliku da nauče neke nove veštine onlajn. Čak dve od pet osoba (37%) počelo je da koristi onlajn bankarske usluge, više od četvrtine (28%) uči kako da održava zdravlje i nabavlja lekove onlajn, a trećina (31%) uči da kuva preko onlajn tutorijala.

Najveći porast internet kupovina u aprilu, od čak 36 odsto, beleže osnovne životne namirnice, a među najpopularnijim proizvodima čija je prodaja skočila slede knjige (+32%), mašinice za šišanje (+19%) i fitnes oprema kao što su tegovi i joga prostirke (+13%).

Polovina novih onlajn kupaca (51%) je izjavila da je ostala lojalna trgovcima iz stvarnog života.

Skoro svi (81%) vode računa o tome šta i gde kupuju onlajn, dok 65 procenata strahuje da će postati žrtva onlajn prevara.

Izvor: Tanjug

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.