Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Apr.2020, 15:06
Ekonomija ostajanja kod kuće – Šta brendovi mogu da rade
Polaris, nova agencija I&F Grupe specijalizovana za data analytics, business consulting i tržišne predikcije, predstavlja vam ključne zaključke i savete o tome kako brendovi i različite privredne kategorije mogu i treba da kratkoročno i dugoročno reaguju za vreme i posle COVID-19 pandemije.
Na čelu Polarisa je Katarina Kostić, a za sve dodatne informacije javite se na hello@polaris-see.com.
POGLEDAJTE PREZENTACIJU!
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.